Popular Posts

Saturday 29 November 2014

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΌΘΗΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ;

"Κύριε Θέλω να είμαι ελεύθερος
Ήρθες για ελευθερώσεις τους αιχμαλώτους !!!
Σε παρακαλώ ελευθέρωσε με!"

Είναι η κραυγή απόγνωσης προσευχή του καθενός που θεληματικά η άθελα του αιχμαλωτίστηκε σε κάποια έξη ίσως  ναρκωτικά,ίσως στο ποτό, αλκοόλ, τζόγος, πορνογραφία, λαγνεία, βουλιμία, ανορεξία, κλεπτομανία, εκρήξεις θυμού, οργής, η  άλλες  και παρολες τις προσπάθειες του δεν μπορεί να ελευθερωθεί. Και που ο Κύριος θα απαντήσει γιατί ήρθε να ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ τους Αιχμάλωτους (Λουκάς 4;18) και για να μας δώσει Ζωή και μάλιστα Άφθονη !! (Ιωάννης 10:10) 
«Το πνεύμα του Κυρίου είναι επάνω μου..." Με έστειλε για να γιατρέψω εκείνους που έχουν συντετριμμένη την καρδιά, σε αιχμαλώτους να κηρύξω την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ και σε τυφλούς την ανάκτηση της όρασης, Συγχωρεμένους ν' αποστείλω τους καταβεβλημένους!»(Λουκάς 4:18-19) Είναι ο αξιόπιστος λόγος του Κυρίου, φίλε/η μου και οποία και όσο δυνατή και αν είναι η αιχμαλωσία σου αν το Κύριο Ιησού Χριστό επικαλεστείς από τον ίδιο θα ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ και θα λάβεις και το δώρο της Αιωνίου Ζωής !!(Ρωμαίους 10:13)
Στον Χριστό λοιπόν χωρίς δισταγμό τρέξε και ζήτησε  του να σ' ελευθερώσει,κι' όπως εγώ και τόσοι άλλοι που ΣΩΤΗΡΑ μας τον δεχτήκαμε την πολυπόθητη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ θα δεχτείς και στην ΑΙΩΝΙΑ Ζωή θα μπεις  Αμήν!!

No comments:

Post a Comment