Popular Posts

Monday 10 November 2014

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΧΩΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

«Όταν είναι ο Θεός με το μέρος μας <όταν τον Γιο του τον μονογενή προσωπικό μας ΣΩΤΗΡΑ τον έχουμε δεχτεί και δεν είμαστε απλώς φαινομενικοί Χριστιανοί>  ποιος μπορεί να μας βλάψει ; »(Ρωμαίους 8:31)   Ρωτάει την Χριστιανική συναγωγή ο Απόστολος Παύλος για να μας δώσει την ενθαρρυντική  απάντηση  ότι τίποτε κανένα καταχθόνιο σχέδιο, καμία αναποδιά, φοβέρα, απρόσμενο δυστύχημα, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ απο την ΑΓΑΠΗ του ΘΕΟΥ που ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ μέσω του Ιησού Χριστού του ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ (Ρωμαίους 8:39)

Αλληλούια, Ζήτω στον Κύριο  τον Θεό μας γιατί μέσα απο όλα τα δεινά αν είσαι πιστό του παιδί < κι' όχι απλώς Θρήσκος=Φαινομενικός Χριστιανός>  τότε θα βγαίνεις περισσότερο απο νικητής, μέσω του Ιησού Χρίστου που σε αγάπησε (Ρωμ  8:37)
«Έχω πειστεί πια απόλυτα πως ΟΥΤΕ θάνατος, Ούτε Ζωή, ούτε άγγελοι, ούτε αρχές ούτε εξουσίες ουτε παρόντα ουτε μέλλοντα ουτε όσα βρίσκονται ψηλά ουτε όσα βρίσκονται στα βάθη, κι ούτε κάποιο άλλο διαφορετικό δημιούργημα θα μπορέσει να μας χωρίσει απο την αγάπη του Θεου, που ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΕ μέσω του Ιησου Χριστού του ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ (Ρωμαίους 8:39)
Αδέλφια μου αν στον Χριστό έχετε δοθεί και δεν είστε απλώς χριστιανοί της Ταυτότητας, μεγάλη ας ειναι η χαρά σας, και η σιγουριά σας  γιατί ο Κύριος σας  (μας) είναι στα δεξιά του Θεου και ΜΕΣΙΤΕΥΕΙ για σας !!! Επομένως Τίποτε, Κανείς καμία δύναμης ΔΕΝ θα μπορέσει να σας (μας) χωρίσει απο την ΑΓΑΠΗ του Χριστού !! Ούτε θλίψη, ούτε στενοχώρια , ουτε πείνα η γύμνια, η διωγμός < που δυστυχώς τόσους σήμερα υποφέρουν οι Χριστιανοί που ζουν στα Μουσουλμανικά κράτη> η πείνα, γύμνια, η κίνδυνος η μαρτυρικός θάνατος < που δυστυχώς αγγίζει τους Χριστιανούς Άραβες αδελφούς μας> (Ρωμαίους 8:34-35)
Φίλε, όλες οι Ευλογίες του Θεού είναι χωρίς διάκριση για τον καθένα που τον Αμνό του θεού, τον Παν Άγιο Χριστό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί!!
" Σωτήρα Θεέ μου Κύριε Ιησού Χριστέ, συγχώρεσε με τον αμαρτωλό που μακριά σου ζούσα και την Χαρη και ΑΓΑΠΗ σου αγνοούσα. Σου ανοίγω την καρδιά μου και σε παρακαλώ ελα να ζήσεις μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου."Είναι η προσευχή που σε συμφιλιώνει με τον Θεο και σε συγκατατάσσει με τα γνήσια του πιστά του παιδιά. Αμήν!

No comments:

Post a Comment