Popular Posts

Wednesday 5 November 2014

ΤΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΟΣ ;

Σχεδόν το ενενήντα της εκατό της ανθρωπότητας σκέφτονται οτι είναι καλοί, δεν έχουν ληστέψει, δεν έχουν δολοφονήσει, κι'αφού κατά κανόνα δεν αδικούν ουτε καταχράζονται σίγουρα στον παράδεισο θα μπουν. Σχεδόν όλοι εμείς που απ'τα γεννοφάσκια μας *έκαναν*  μας ονόμασαν Χριστιανούς πιστεύουμε  κάτι τέτοιο «Αν είμαι άνθρωπος καλός και τον Χριστό αγαπήσω, από τον ίδιο θα σωθώ και μακριά του δεν θα ζήσω !» 

Σχεδόν  πολύ σωστός ο λογισμός εκτός από δυο σημαντικές αλήθειες. Πρώτον οτι κανείς δεν ειναι τόσο καλός για να μπει στον παράδεισο, γιατί ΟΛΟΙ  μας ΑΜΑΡΤΗΣΑΜΕ  και ευρισκομεθα  μακριά απο την δόξα του Θεού,(Ρωμαίους 3;23) και εκτός αν τον Χριστό Σωτήρα μας δεχτούμε απο την ένδοξη παρουσία του θα αποκλειστούμε.
Και δεύτερον η φαινομενική αγάπη για τον  Χριστό δεν δικαιώνει τον αμαρτωλό.
Ποια όμως  είναι  η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ  ΑΓΑΠΗ, που μας εξαπατά και μας αποκλείει από την ευλογία του;
Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ Αγάπη έχει αυτός/η που λέγει "Χριστέ μου σ'αγαπώ" αλλά ποτέ ΔΕΝ τον ΥΠΑΚΟΥΕΙ και ΚΑΝΕΙ οτι  του ΚΑΤΕΒΕΙ, γιατί η πραγματική αγάπη αποδεικνύεται απο την ΥΠΑΚΟΗ. Αυτός που λέγει οτι τον Χριστό  αγαπά κι'όμως τα λόγια του τα Aψηφά  τον εαυτό/ης του/ης ξεγελά.
Ο ίδιος ο Κύριος μας είπε οτι αυτός/η που τον ΑΓΑΠΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ τα λόγια του « Αν μ'αγαπάει κάποιος θα εφαρμόσει το λόγο μου.... όποιος/α ΔΕΝ με αγαπάει , ΔΕΝ τηρεί τα λόγια μου»(Ιωαν 14:23-24) αλλά κάνει οτι του κατέβει.
«Αν ΤΗΡΗΣΕΤΕ τις ΕΝΤΟΛΕΣ μου, θα παραμείνετε στην Αγάπη μου, όπως έχω τηρήσει Εγω τις εντολές του Πατέρα μου και ΠΑΡΑΜΕΝΩ στην Αγάπη του»(Ιωαν 15:10)
Αδελφέ/η μου, ΑΓΑΠΗ για τον Κύριο ΣΗΜΑΙΝΕΙ -και αποδεικνύεται- οταν εφαρμόζουμε τα λόγια του,(Α. Ιωάννου 5:3) κι' όχι όταν κάνουμε οτι μας κατέβει, ούτε όταν βασιζόμαστε στα λόγια των άλλων και τα λόγια του Χρίστου τα αψηφούμε.
Φίλε/η στην Ευλογία του Ιησού Χριστού θα μπεις και από τον ίδιο θα σωθείς όταν η ΑΓΑΠΗ σου γίνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ  κι' ΟΧΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ, όταν τα λόγια του τα βάλεις πυξίδα και σύνταγμα στην Ζωής σου και πάψεις να κάνεις οτι σου κατέβει, τότε για την γνήσια σου αγάπη ο ΧΡΙΣΤΟΣ και ο ΠΑΤΗΡ θα έρθουν και μαζί σου θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΝ και με το Αγιο ΠΝΕΥΜΑ θα σε ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ. ( Ιωαν 14:23) Αμην!!!
Τότε θα είσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ αλλά στον Παράδεισο θα μπεις!

No comments:

Post a Comment