Popular Posts

Monday 3 November 2014

ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΑΣ Σ' ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΗ, ΠΑΛΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Δεν είναι αλήθεια ότι επιθυμώ τόσο πολύ στην Ελλάδα για πάντα να γυρίσω, αλλά αγαπώ τον Κύριο τόσο πολύ που όπου κι'αν με στείλει θα πάω, και μετά χαράς τον Καναδά θα αφήσω και για πάντα με την γυναίκα μου στην Ελλάδα θα γυρίσω τον Κύριο μου να υπηρετήσω.
Σαν να μου έλεγε χθες το βράδυ στην καρδία μου ο Κύριος " Πάψε να τρέχεις μακριά και την Ελλάδα ν' αψηφάς, και να μην θέλεις να γυρίσεις και να  μ' υπηρετήσεις " και για μένα εκεί λήγει το θέμα όπου με θέλει ο Κύριος θα πάω και θα ζήσω και με χαρά και επίμονη θα τον υπηρετήσω, και συνεπώς ακόμα κι'αν ήμουν βασιλιάς όλης της γης πάλι θα ήθελα στην Ελλάδα να γυρίσω για να τον υπηρετήσω!!
Και θα προτιμούσα να είμαι μια μπάλα που κλοτσιέται παρα  χωρίς την δίκη του σύσταση στην Ελλάδα που αγαπώ να γυρίσω να τον υπηρετήσω.
Φίλοι μου, ποια είναι η διαφορά μεταξύ παραμυθιού και της βουλής του Κυρίου ;
Το παραμύθι   περιγράφει καταστάσεις που οι πρωταγωνιστές ζουν αλλά  που είναι απραγματοποίητες, ενώ η βουλή του Κυρίου που μπορεί να ΞΕΠΕΡΝΑ κάθε νόμο της Φύσης ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΗ  και κανείς δεν μπορεί να την ακυρώσει.
Η Στρατιά του Φαραώ  με τα ταχύτερα καταδιωκτικά άρματα δεν κατόρθωσε τους Ισραηλίτες που  που πλησίαζαν να τους κατατροπώσουν, γιατι ο Κύριος   χώρισε την Θάλασσα για να περάσουν οι Εβραίοι και μετά η θάλασσα έπνιξε όλους τους καταδρομείς !! Ακούγεται σαν καταπληκτικό Παραμύθι; Ναι αλλά  ειναι η Αλήθεια !
Ο  καλός Δανιήλ βρίσκεται στον λάκκο με τα πεινασμένα λιοντάρια για να τον φάνε, κι'όμως δεν τον αγγίζουν, αλλά μετά  επτά μέρες αποδεικνύεται αθώος, και οι συνωμότες πετιούνται στον ίδιο λάκκο και κατασπαράζονται αμέσως. Απίστευτο αλλά αληθινό !!
Και αυτό που ακούγεται σαν  το τέλειο  παιδικό ηρωικό παραμύθι είναι η πολιορκία της πόλης της Ιεριχώ. Επτά μέρες ο λαός Ισραήλ γυρνά γύρο γύρο από τα τείχη, και την εβδόμη επτά φορές, και μετά ΣΑΛΠΙΖΟΥΝ, Φωνάζουν και τα τείχη της απόρθητης πόλις  Πέφτουν !!! Αλληλούια , ποιος μπορεί να ΑΚΥΡΩΣΕΙ την ΒΟΥΛΗ του ΚΥΡΙΟΥ ???
     
Φίλε μου ακόμα πιο απίστευτη και ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΗ όμως  είναι η αλήθεια της ΧΑΡΗΣ και του ΕΛΕΟΥΣ του Κυρίου, οτι εσένα κ'εμένα τους αμαρτωλούς όταν επιστρέψουμε σ' Αυτόν όλες τις αμαρτίες μας, μας τις ΣΥΓΧΩΡΕΙ και μας χαρίζει την μαζί του ΑΙΩΝΙΑ Ζωή !!! 
Δεν υπάρχει ωραιότερη και πιο καταπληκτική περιπέτεια παρα να ζεις για τον Κύριο, να του έχεις δοθεί και να είσαι δικός/ια του, πιστό του παιδί. Όχι μόνο θα σου χαρίσει την ΑΙΩΝΙΑ μαζι του Ζωή, αλλά και εδώ κάτω στην γη θα σε χρησιμοποιήσει και μια περιπέτεια που για σένα και μόνο εχει σχεδιάσει θα σε προσκαλέσει να την εκπληρώσεις και το όνομα του να τιμήσεις !!
Φίλε μου, φίλη μου, αν στον Χριστό ακόμα δεν έχεις δοθεί, ακόμα δεν του έχεις ανοίξει την καρδιά σου και Σωτήρα σου δεχτεί, μην αργοπορείς την εκκίνηση της καινούργιας σου ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ. Αμην!
Αγαπώ την Ελλάδα και ποτε δεν μπορώ χωρίς την Ελλάδα να ζω, είναι τώρα η ευχή μου και η Προσευχή μου. Αμήν!

No comments:

Post a Comment