Popular Posts

Wednesday 26 November 2014

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΤΕΙ

Ναι, παραδέχομαι ότι πάντα δεν πίστευα αυτό, αλλά πίστευα ότι εφόσον γεννήθηκα στην Ορθοδοξία, η εκκλησία μου ήταν η μοναδική που κατείχε την Αλήθεια, ότι όλοι οι άλλοι ήσαν νερουλιαμενοι Χριστιανοί και ότι η Εκκλησία μου είχε την δυνατότητα  μετά θάνατο να μου εξασφαλίσει την Αιώνια Ζωή!!!

Ως τα τριάντα εννέα μου χρόνια ποτέ μέσα η έξω από την εκκλησία δεν είχα ακούσει τον λόγο του Κυρίου « Ελάτε σε μένα όλοι εσείς που κοπιαζετε και είστε βαριά φορτωμένοι, κι Εγώ θα σας αναπαύσω» (Ματθαίος 11:28). Είναι πραγματικά ανεξήγητο πως η πρώην Εκκλησία μου που καυχιέται για τις ρίζες τις απέτυχε παταγωδώς να ΕΞΥΨΩΣΕΙ τον Χριστό και  να εξηγήσει σε κάθε ταλαιπωρημένο αμαρτωλό (όπως εγώ) οτι η ίδια δεν μπορεί να Σώσει κανέναν, αλλά ο ΧΡΙΣΤΟΣ καλεί κάθε αμαρτωλό τον ίδιο να εμπιστευτεί και στην αιωνία Ζωή να μπει « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) 
Διαβάζοντας τον λόγο του Κυρίου στα σαράντα μου, έκλαιγε η καρδία μου απο συγκίνηση και χαρά οταν διαπίστωσα την απλή ανεκτίμητη αλήθεια, οτι  δια ΠΙΣΤΕΩΣ χωρίς μεσολαβητές κάθε αμαρτωλός είναι ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΣ απο τον Χριστό και εχει το προνόμιο της Αιωνίου Ζωής,  Γιατί τόσο ΑΓΑΠΗΣΕ ο Θεός τον κόσμο, ώστε πρόσφερε τον Γιο του τον μονογενή, για να μην χαθεί ο καθένας που πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ( Ιωάννης 3:16) και ότι ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ (συνειδητά και καρδιακά στον Χριστό) Σ' Αυτόν ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ, αλλ' όποιος < δεν τον εμπιστεύεται, αγνοεί το κάλεσμα του Ματθαίος 11:28 και Αποκάλυψη 3:20> Είναι ΗΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ , γιατί δεν έχει πιστέψει στο όνομα < στην Θεότητα στο μεγαλείο, στην Κυριαρχία του Παντοδύναμου Πανταχού Παρών Κυρίου Ιησού Χριστού> του ΜΟΝΟΓΕΝΗ Γιου του Θεούς !! (Ιωαννης 3:18)

Η Σωτήρια πίστη αδέλφια μου είναι ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ, ΚΑΡΔΙΑΚΗ και ΑΤΟΜΙΚΗ και ΟΧΙ εθνική και ομαδική, Ο Χριστός καλεί κάθε αμαρτωλό σ'αυτόν να τρέξει να προσφύγει για να ΣΩΘΕΙ και Αιώνια δροσιά ψυχής να βρει «"Αν διψάει κάποιος, σ'έμενα ας έρχεται και να πίνει.Όπως το είπε η γραφή ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ'έμενα"(Ιωάννης 7:37-38) Αληθινός Χριστιανός γίνεσαι με το άνοιγμα της καρδιάς σου στον Χριστό που σε καλεί ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και από τον Θεό να γεννηθείς ΞΑΝΑ ! 
«Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι όμως τον δέχτηκαν σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά Θεού, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αίμα, ούτε από ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13) 
Μ'όλη μου την καρδιά αδελφέ μου αδελφή μου σου εύχομαι τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς και να γίνεις  ΑΛΗΘΙΝΟΣ Χριστιανός, από το Άγιο Πνεύμα θα βαπτισθείς και θα έχεις την σιγουριά μέσα σου ότι όταν θα κλίσεις τα μάτια σου για τελευταία φορά με τον ΚΥΡΙΟ σου στον παράδεισο θα βρεθείς. Αμήν!!!

No comments:

Post a Comment