Popular Posts

Monday 17 November 2014

ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΜΠΩ

Είναι γεγονός οτι οι τελευταίες λέξεις του ανθρώπου αποκαλύπτουν τον εσωτερικό του κόσμο, αν έχει ασφάλεια για την μετέπειτα Ζωή και ποιον επικαλείται. Αν την μητέρα του Ζητά βοήθεια να του δώσει, αν βρίζει για την κακή του μοίρα, η αν το Όνομα του Χριστού με ευχαριστία ψελλίσει και του πει " Σ΄ Εσένα Σωτήρα μου Χριστέ παραδίνω το πνεύμα μου. Μ'όλη μου την καρδία μου για όλα, για την Ζωή που μου χάρισες σ' ευχαριστώ."

Μερικοί απ'αυτούς που επανήρθαν απο τον θάνατο, είπαν ότι ταξίδευαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα προς το Φως, και αισθανόντουσαν καλα, και γνωρίζομε οτι ο Χριστός είναι το Φως των ανθρώπων, και σκότος δεν υπάρχει γύρο του. 
Αλλά στον παράδεισο,  δεν θα μπει ο καθένας που στον Χριστό λέει "Κύριε, Κύριε" αλλά σε απόσταση τον κρατά, δεν θα μπει ο φαινομενικά Χριστιανός, αλλά αυτός και αυτή που πραγματικά τον αγαπά, που του έχει ανοίξει την καρδία και Σωτήρα του/ης και Κύριο της Ζωής του τον ομολογεί! « Όποιος με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω κι εγώ μπροστά στον Πατέρα μου τον Ουράνιο.»(Ματθαίος 10:32) Όποιος δηλαδή ομολογεί οτι ο Χριστος είναι ο Κύριος της Ζωής του <  Οχι κούφια λόγια αλλα επειδή πράγματι του έδωσε το τιμόνι της ζωής του και τον ακολουθεί > αυτον ο Χριστός θα ομολογήσει οτι είναι γνήσιο ΠΙΣΤΟ του παιδί !!! Αλλα όποιος εν Ζωή αρνηθεί σωτήρα του να τον δεχτεί και εκείνος μπροστά στον πατέρα του θα τον αρνηθεί «Όποιος  ομως μ' αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον αρνηθώ κι εγώ μπροστά στον πατέρα μου τον Ουράνιο»(Ματ 10:33) ειναι τα αξιόπιστα λόγια του Χρίστου. 

Αδελφέ/η μου, μακάριος/α θα είσαι αν τον Χριστό δεν αρνηθείς σωτήρα σου να τον δεχτείς, γιατί κανείς  που τον Χριστό απαρνηθεί < αρνηθεί να του ανοίξει την καρδια του (Αποκαλυψη 3:20) και Σωτηρα του να τον δεχτεί> στην Βασιλεία του δεν θα μπει αλλα μόνο όποιος τον  ΑΓΑΠΑ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !  «Ο Χριστός στους δικούς του ηρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι όμως τον δέχτηκαν σ' αφτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο, την εξουσία να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αίμα, ούτε απο ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλά απο τον Θεο ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ»(Ιωάννης 1:12-13) 

No comments:

Post a Comment