Popular Posts

Friday 30 May 2014

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ

Γιατί Κύριε είσαι υπηρέτης αντι να υπηρετείσαι ;
Ειναι μια ερώτησης που αξίζει να την καλοεξετασουμε γιατί ο δημιουργός του Κόσμου (Ιωαννης 1:1-3) άφησε την ουράνια δόξα του ( Φιλιππησιους 2:5-9) και ΔΕΝ ΗΡΘΕ να ΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ αλλα για να ΥΠΗΡEΤΗΣΕΙ και να προσφέρει τη ζωη του λυτρο για χαρη πολλών (Μαρκος 10:45) και έ...πλυνε τα πόδια των μαθητών του, και μας ειπε αυτος που θελει να ειναι πρώτος ας ειναι απ' ολους ο τελευταίος και Υπηρέτης ολων !!!(Μάρκος 9:37,Ματθ.20:26-28)

Δύναμη έχουμε ολοι μας ανάγκη, και χωρίς δύναμη παραλύουμε, αλλα αν δεν λουζόμαστε καθε μέρα απο την σκονη και την βρομιά της ημέρας και δεν πλένουμε τα *πόδια* μας, η *ρύπανση* της ημέρας οι καθημερινές μας αμαρτίες μας καθιστούν ΑΧΡΙΣΤΟΥΣ, και ο Κύριος μας καλεί καθε στιγμή ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ γιατι ειναι Πιστός στον λόγο του και Δίκαιος, ωστε να μας ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΙ τις αμαρτίες μας και να μας ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ απο κάθε αδικια !(Α.Ιωαννου 1:9)
Aν καθε μερα δεν φέρνω τις αμαρτίες μου στον Κύριο αποκλείω τον εαυτό μου απο τον καθαρισμό του - από το ντους των αμαρτιών μου-  που τόσο εχω ανάγκη, και που ειναι απαραίτητο για να έχω ΚΟΙΝΩΝΙΑ μ'αυτόν !!!

Το κλειδί της δύναμης μας, για μας που θέλουμε να υπηρετήσουμε τον Κυριο νομιζω δεν ειναι η προσωπικότητα μας, δηλαδή το συναίσθημα οτι κατέχουμε τις λύσεις, αλλα η έλλειψης, η επίγνωσης οτι ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΩ τις λύσεις αλλα ΕΞΑΡΤΟΜΑΙ απο τον ΚΥΡΙΟ για καθε λύση. ΔΕΝ προβάλουμε τον εαυτο μας, την γνώση μας, το άτομο μας, αλλα ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ οτι δεν έχουμε τις λύσεις και ΕΞΑΡΤΏΜΕΘΑ απο τον ΚΥΡΙΟ που μας δίνει τις λύσεις !!!

Αν επιθυμώ ο Κυριος να μ' ευλογεί και να με Φωτίζει και να με χρησιμοποιεί ΠΑΥΩ να ΚΡΥΒΩ τις αδυναμίες μου ( που τοσο πολυ δεν θέλω ουτε και να τις παραδεχτώ !!) και αρχίζω να είμαι ΔΙΑΦΑΝΗΣ, παραδεχόμενος οτι ο ίδιος ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΥΣΕΙΣ, αλλα προχωρώ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ και ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ .
Και τελευταίως, ολοι όσοι τον Κυριο αγαπούμε και επιθυμούμε να μας χρησημoποιει δεν πρεπει να μας διαφεύγει οτι μας ΚΑΛΕΣΕ να ΠΛΕΝΟΥΜΕ τα *πόδια* των άλλων, και το Κάλεσμα μας είναι « Εμείς οι δυνατοί <όποιος ειναι δυνατός> στην πιστη να ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ τους αδυνάτους εκει που παρουσιάζουν αδυναμίες και ΟΧΙ να φροντίζουμε για την προσωπική μας ευχαρίστηση. (Ρωμαίους 15:1-2) ο καθένας μας να εργαστεί να θυσιάσει τον καιρό του για την οικοδομεί του αδύνατου αδελφού/ης του .Αμήν!

Η δυναμης του Χριστιανου προέρχεται απο τον Κύριο και δικη μας θα είναι αν εξάπαντος έχουμε επίγνωση των αμαρτιών μας και χωρίς καθυστέρησή καθημερινώς τις ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ σ' Αυτόν, και προχωρούμε διάφανης βασιζόμενη ΟΧΙ στην δίκες μας δυνάμεις και σοφία, αλλα ΕΞΑΡΤΟΜΕΝΟΙ απ'αυτόν, πάντα ΠΡΟΘΥΜΟΙ να ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ τους αδυνάτους. Αμην!

No comments:

Post a Comment