Popular Posts

Sunday 25 May 2014

MΑΚΑΡΙΟΣ ΚΙ’ ΑΓΙΟΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΡΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!! (Αποκάλυψη 20:6)

Φίλοι μου, γνωρίζετε αν θα είστε μ' αυτούς που θα ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ στην πρώτη ανάσταση, που ο Θανατος ΔΕΝ θα εχει ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΠΑΝΩ τους ; (Αποκάλυψη 20:6) Γιατί όλοι θα ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ αλλά όλοι στον Παράδεισο δεν θα μπουν, παρά μόνο οι συνειδητοί Χριστιανοί, όσοι απάντησαν το κάλεσμα του ΧΡΙΣΤΟΥ και του άνοιξαν την πόρτα της καρδιά τους (Αποκάλυψη 5:20) οι υπόλοιποι αργότερα στην ανάσταση της ΚΡΙΣΗΣ θα βρεθούν και μακριά του στην απαίσια κόλαση θα αναχωρήσουν.(Ματθαίος 25:45-46)

Φίλε, ο Χριστός είπε «Εγώ είμαι η ΑΝΑΣΤΑΣΗ και η ΖΩΗ. Όποιος πιστεύει σ'ΕΜΕΝΑ, κι' αν πεθάνει, θα ζήσει.»(Ιωάννης 11:25) Και, σ'ερωτώ, γνωρίζεις που μετά θάνατον θα βρεθείς ;
Γνωρίζεις, αν θα βρεθείς μαζί μ'όλα τα ΠΙΣΤΑ του Παιδιά στο σπίτι του Πατρός ; (Ιωάννης 14:2-3)
Και αν ΟΧΙ, γιατί αφού η Βεβαίωσης του ΧΡΙΣΤΟΥ είναι οτι ΤΑ ΠΙΣΤΑ του ΠΑΙΔΙΑ θα ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ του για να ΒΛΕΠΟΥΝ την ΔΟΞΑ την ΔΙΚΗ του!(Ιωάννης 17:24)
Φίλε, αν ο Χριστός είναι ΚΥΡΙΟΣ της Ζωής σου < αν του έχεις ανοίξει την καρδιά σου και προσωπικό Σωτήρα σου τον έχεις δεχτεί> η βεβαίωσης του είναι οτι μαζί του μετά θάνατο θα βρεθείς « Θα έρθω και θα σας πάρω κοντά μου, για να ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ εσείς όπου ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ !»(Ιωάννης 14:5)

"Kυριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου. Ας έρθει η βασιλεία σου στη Ζωή μου, Είμαι δικός σου." Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό,, και τότε και για σένα ισχύει η ΥΠΟΣΧΕΣΗΣ  του << ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ'ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ !(Εβραίους 13;5)>> Αμήν !!!

No comments:

Post a Comment