Popular Posts

Monday 5 May 2014

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΑΘΕΙΑ.

Φίλε/η μου αν αυτή ειναι η επιθυμία της καρδιάς σου, αυτή ειναι ΚΑΛΗ και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ γιατί στην Αιώνια Ζωή οδηγεί τον καθένα που επιθυμεί στην Ευλογία του ΠΑΤΡΟΣ να μπει και μαζί του μετά Θάνατον στον παράδεισο να βρεθεί !! 

Φίλοι, ο μονογενής Γιος του Θεού, που ήταν από Φύση ΘΕΟΣ και πάντα με τον ΘΕΟ (Ιωάννης 1:1-3,18) τον αποκάλυψε, και βεβαιώνει ολους μας που Κοινωνία με τον Πατέρα επιθυμούμε και λέει «Αν θα ειχατε ΓΝΩΡΙΣΕΙ εμενα, θα είχατε ΓΝΩΡΙΣΕΙ και τον Πατερα μου»(Ιωάννης 14:7) που μεταφράζεται <<Αν είχατε ατομική ΚΑΡΔΙΑΚΗ κοινωνία -σχέση ΜΑΖΙ ΜΟΥ, θα είχατε ΓΝΩΡΙΣΕΙ και τον Πάτερα μου>>
 Και
 << ΟΠΟΙΟΣ εχει δει ΕΜΕΝΑ , εχει ΔΕΙ τον Πατερα ....ΔΕΝ πιστεύεις οτι ΕΓΩ είμαι μέσα στον Πατέρα και ο Πατερας μεσα μου.>>(Ιωαννης 14:8-10) 
Δηλαδή ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον Πάτερα Θεο, ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ μέσω του ΓΙΟΥ,μέσω προσωπικής καρδιακής Κοινωνίας με τον Ιησού Χριστό !!! 
Στην ευλογία του Πατρός εισερχόμεθα ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ την καρδιά μας Διάπλατα στον Κύριο Ιησού ΧΡΙΣΤΟ. Όποιος ανοίγει την Πόρτα της καρδίας του στον ΧΡΙΣΤΟ,(Αποκαλυψη 3;20) την ΑΝΟΙΓΕΙ και στον Πάτερα που τον έστειλε γιατί ο Χριστός ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ στον ΠΑΤΕΡΑ και ο ΠΑΤΕΡΑΣ ειναι ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ενα με τον ΠΑΤΕΡΑ !!!(Ιωάννης 14:10) 
Φίλε/η απο την στιγμή που θα ανοίξεις την καρδιά σου στον Χριστό και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς, εχεις ΑΝΟΙΞΕΙ την καρδιά σου και στον Πατέρα που τον έστειλε, και απο το ΑΓΙΟ του ΠΝΕΥΜΑ θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΞΑΝΑ, θα λάβεις ενα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΡΩΝ, (Ιωάννης 1;12-13) με το Αγιο Πνεύμα μέσα σου να βεβαιώνει ότι είσαι Παιδί του ότι είσαι ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ του ΘΕΟΥ και ΣΥΓΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ με τον Χριστο (Ρωμαίους 8:17) και θα έχεις την βεβαιότητα οτι Τίποτε δεν θα μπορέσει να σε ΧΩΡΙΣΕΙ απο την ΑΓΑΠΗ του, που εκδηλώθηκε μέσω του Κυρίου μας του Ιησού Χριστού.(Ρωμαίους 8:39) 

«Όποιος ΕΧΕΙ το Γιο ΕΧΕΙ, εχει τη ΖΩΗ.(την Αιώνια με τον ΘΕΟ Ευλογημένη Ζωη) Όποιος ΔΕΝ ΕΧΕΙ τον Γιο ( όποιος ποτε του ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΤΗΚΕ ν' ανοίξει την Καρδιά του και τον ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ του να τον ΔΕΧΤΕΙ) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΖΩΗ» Είναι η Μαρτυρία που έδωσε ο ΘΕΟΣ, οτι η ΠΗΓΗ της αιωνίου Ζωής είναι ο ΓΙΟΣ του.(Α.Ιωάννου 5;11-12)

No comments:

Post a Comment