Popular Posts

Sunday 4 May 2014

ΠΩΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙΣ

Ο Απόστολος Παύλος είπε «Εγώ φυτευσα. Ο Απολλως πότισε, μα την ΑΥΞΗΣΗ την ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΣΕ ο Κύριος»(Α.Κορινθιους 3:6) Εαν επιμείνουμε θα έχουμε αύξηση χάρη στον  βοήθεια του Κυρίου, εαν ατονίσουμε δεν θα έχουμε, κι'αυτά τα γράφω και πρωτίστως για μένα, ώστε να μην ατονίσω αλλα επιμένοντας τις αδυναμίες μου να τις νικήσω.

Ο Χριστός είναι ο δρόμος της επιτυχίας και ποτε δεν μας ξέχνα, 
αλλά πάντοτε την ΑΛΗΘΕΙΑ μεταδίδει και μαζί μας προχωρά !!! 
Ναι, φίλοι μου, ο Χριστός είναι το μοναδικό ΘΕΜΕΛΙΟ ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ και Η ΑΛΗΘΕΙΑ και Η ΠΗΓΗ της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ.( Ιωάννης 14:6) και τα ενθαρρυντικά νέα οτι παρόλο που ολοι μας αδυνατούμε και έχουμε ελλείψεις, αν στον ΛΟΓΟ του στερεωθούμε ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ και ΠΟΤΕ  δεν μας ΞΕΧΝΑ (Εβραίους 13:5) στην αύξηση θα μπούμε.
Ο Χριστός είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ τα λόγια του ΠΝΕΥΜΑ και ΖΩΗ, και δια του Αγίου του Πνεύματος μιλάει, ελέγχει και φωτίζει κάθε πιστό του Παιδί που επιθυμεί στον χαρακτήρα του ν'αυξηθεί !

Σε μένα προσωπικά μου λέγει " Oτι έχεις μάθει, οτι σου παρεδόθη μάθε να το λες ξεκάθαρα, χωρίς να διστάζεις η να αποσιωπήσεις επειδή γνωρίζεις οτι ο φίλος σου η αδελφός σου εχει αντίθετη γνώμη."  Και μου λέει  "Mην εισέρχεσαι σε Πειρασμό αλλά να ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΑΙ στον πειρασμό" να είμαι Άγρυπνος ώστε ν' αντιστέκομαι  στον πειρασμό και ΟΧΙ να τον μασώ.(Α.Πέτρου 5:8-10)

Φίλε/η αν νομίζεις ότι απλώς είσαι περαστικός στην Ζωή και ότι γίνει γίνει, σου έχει ξεφύγει η καταπληκτική αλήθεια, οτι ο ΚΥΡΙΟΣ εχει ΣΧΕΔΙΑ γαι σένα «Ξέρω πολύ καλά τα ΣΧΕΔΙΑ που εχω κάνει για ΣΕΝΑ. Θέλω την ΕΥΗΜΕΡΙΑ σου και ΟΧΙ την καταστροφή σου, Θέλω να σου χαρίσω το μέλλον που προσδοκάς.»(Ιερεμίας 29:11) και αν τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ, στη Αιώνια Ζωή, στον Παράδεισο και εσυ θα μπεις !!!

Φίλε, αν επιμένεις και θέλεις στον Χριστό να αυξηθείς θα επιτύχεις ασχέτως πόσο ανήμπορος νομίζεις οτι είσαι, και η ΝΙΚΗ σου θα οφείλετε στον ΚΥΡΙΟ που θα σ'ενισχύσει « Ούτε μ'ανθρώπινη ισχύ , ούτε με φυσική δύναμη, άλλα με το ΠΝΕΥΜΑ μου » λέει ο Κύριος.(Ζαχαρίας 4;6) Θα είσαι ΝΙΚΗΤΗΣ αν τον Χριστό Σωτήρα σου δεχτείς.(Ιωάννης 1;12-13) μας βεβαιώνει ο λόγος του « και ΜΕΣΑ απ' όλα τα δεινά βγαίνουμε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο ΝΙΚΗΤΕΣ, μέσω εκείνου που μας ΑΓΑΠΗΣΕ»(Ρωμαίους 8:37)

Χάρη στα καταπληκτικά σχέδια που ο Κύριος έχει για σένα θα μπεις, θα αυξηθείς, θα βγεις ΝΙΚΗΤΗΣ, και στην ΑΙΩΝΙΑ Ζώη και εσύ θα μπεις , αν τον ιδιο ΣΩΤΗΡΑ σου δεχτείς !!!
"Kυριε Ιησού Χριστέ, σου δίνομαι, σου Παραδίνομαι, ελα στη Ζωή μου και πάρε το τιμόνι της Ζωής μου"Είναι η προσευχή που σε ενσωματώνει με τον Κύριο Ιησού Χριστό !!!  

No comments:

Post a Comment