Popular Posts

Thursday 22 May 2014

ΟΥΤΕ ME ΔΥΝΑΜΗ ΟΥΤΕ ME ΙΣΧΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ λέει ο Κύριος !!!

"Θα ήθελα Κύριε ελεύθερος να ζω και ΚΟΙΝΩΝΙΑ μαζί σου να ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ"
Φίλε μου αν αυτή ειναι η επιθυμία της καρδίας σου ειναι καλή γιατι ο Ιησούς Χριστός ήρθε για να ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ τους αιχμάλωτους και να μας χαρίσει ΚΟΙΝΩΝΙΑ μαζί του και Αιώνια Ζωή. (Λουκάς 4:18)
Έχεις φίλε μου την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που ο Χριστός δίνει και που κανείς δεν μπορεί να την αποκτήσει χωρίς τον Χριστό Σωτήρα του να τον δεχτεί, η δεν την έχεις ;
Φίλοι μου, μερικοί απο εσάς είστε εξαιρετικοί στην δουλειά σας και αν η ελευθερία μπορούσε να επιτευχθεί μ' εξαιρετική προσπάθεια θα την είχατε, αλλα η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δεν αποκτιέται με την δικη μας εξαιρετική προσπάθεια αλλα ειναι το δώρο του Κυρίου « ΟΥΤΕ με ΔΥΝΑΜΗ ΟΥΤΕ με ΙΣΧΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ λέει ο Κύριος»(Ζαχαρίας 4:6)
Ας κολυμβυσεις φίλε μου, αλλά μήπως η κολύμβησης η κάποιο αλλο σπορ μπορεί να σου εξασφαλίσει την πολυπόθητη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που το ΠΝΕΥΜΑ του ΚΥΡΙΟΥ χαρίζει στον αμαρτωλό που τον εμπιστευτεί και σωτήρα του τον δεχτεί ;

Φίλε μου πάψε να είσαι απαρνητής, αυτος που αρνείται ν'ανοίξει την καρδιά του και τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ του να τον δεχτεί και στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ του να μπει, γιατί όσοι ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ στον Χριστό ν'ανοίξουν την καρδιά τους και ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και Αιώνια Ζωή που χαρίζει δεν θα την γευτούν.
 Φιλε, τα παιδιά μας χαρίζουν χαρά, τα πουλιά, η φυσης, η θάλασσα μας χαρίζει χαρά, αλλα τίποτε δεν χαρίζει Ελευθερία παρα μόνο το ΠΝΕΥΜΑ του ΚΥΡΙΟΥ !

Φίλε, απο τον Πατέρα Θεο και Κύριο Ιησού Χριστό προέρχεται η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και θα την λάβεις μόνο αν στον Κύριο Ιησού Χριστό ανοίξεις την καρδιά σου και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς !!!
Το Άγιο Πνεύμα και η νύφη σου λεει "ΕΛΑ" και όποιος το Άγιο Πνεύμα ακούει ανοίγει την καρδιά του στον Χριστό. Aμην !!

No comments:

Post a Comment