Popular Posts

Wednesday 7 May 2014

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΜΝΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ λεει ο Κυριος.

Πιστεύω οτι ο λόγος που μου έβαλε ο Κύριος στην καρδία μου ειναι οτι επιθυμεί να βεβαιώσει τον καθένα απο μας οτι Οχι μονο προσφέρει το δώρο της Αιώνιου Ζωής, αλλα επίσης οτι ειναι και ο ΜΟΝΟΣ που ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΤΙΩΣΕΙ καθε πράγμα και κατάσταση στην ΖΩΗ μας και μας λέγει

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΚΑΜΝΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ
Θυμάμαι πριν περίπου είκοσι έξι χρόνια εγώ είχα ηδη πιστέψει και δοθεί στον Κύριο, αλλα η Ινα η σύζυγος μου ηταν γεμάτη πίκρα, θυμό και αγανάκτηση γιατι η Χριστίνα η Κορη μας τυραννιοταν με σχιζοφρένεια και δεν είχε ΚΑΜΙΑ διάθεση ν' ανοίξει την Καρδιά της στον Χριστό, και Σωτήρα της να τον δεχτεί, και το Αγιο Πνεύμα της έδωσε να καταλάβει οτι αν τον απέκλειε από την Ζωή της θα Παρέμενε ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ, δυστυχισμένη ολη της την Ζώη, αλλά αν τον εμπιστεύονταν θα τον ειχε στο πλάι της.  Και πήρε την Ευλογημένη απόφαση, και ως οικογένεια ειναι ΠΑΝΤΑ μαζί μας.

Και θυμάμαι πριν ίσως 15 Χρόνια που η Ινα μου ειπε οτι μέσα απο τα χρόνια και την συμπεριφορά μου της ειχα ραγίσει την καρδία, και τα χρειάστηκα , και τοτε ο Κύριος εβαλε παλι την ΒΕΒΑΙΩΣΗ του στην καρδία μου οτι ΟΛΑ θα ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ και να μην χάνω το θάρρος μου.

Φίλοι, αδέλφια ο ΚΥΡΙΟΣ σαν καλος ποιμένας που ειναι ΔΕΝ μας ΧΑΡΙΖΕΙ ενα εισιτήριο εισόδου στον παραδεισο και μας αφήνει στο Ελεος των περιστάσεων αλλα ΣΥΜΠΟΡΕΥΕΤΑΙ μαζι μας κάθε ήμερα της Ζωής μας, και ειναι στο ΠΛΕΥΡΟ μας συνεχώς να μας νουθετήσει, να μας φέρει και σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ, να καταλάβουμε το σφάλμα μας την Αμαρτία μας που δεν την βλέπουμε και ενεργεί και απο παγίδες εχθρού μας γλυτώνει, και τα ασήκωτα για μας βάρη μαζι μας τα ΣΗΚΩΝΕΙ και την ΖΩΗ μας την ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ (Ματθαιος 11;28) και εμας τους ίδιους μέσα απο την ζωη και τα παθήματα συνεχώς μας βελτιώνει.

O Hσαϊας μιλάει γαι την ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ των πιστών και λέει << Μα εκείνοι που στον Κύριο ελπίζουν, ΑΝΑΝΕΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΤΕΡΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΣΑΝ ΤΟΥ ΑΪΤΟΥ, ΤΡΕΧΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΘΕΝΟΥΝ, ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ Ν'ΑΠΟΣΤΑΙΝΟΥΝ>>(Ησαΐας 40:31) και στο βιβλίο των Θρήνων ο ψαλμωδός ομολογεί οτι η ΕΥΣΠΑΛΧΝΙΑ του ΚΥΡΙΟΥ δεν ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ουτε ΤΕΛΕΙΩΣΕ το ΕΛΕΟΣ του. την ΚΑΘΕ ΑΥΓΗ,κάθε πρωί ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ κι' ΑΠΕΡΑΝΤΗ ειναι η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ του.(Θρηνοι 3:22-23)
Φιλε μου, αν τον ΚΥΡΙΟ εμπιστευθείς όποια και αν ειναι η ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΣ σου θα την ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ, και αν ακόμα την Χριστίνα μου μέχρι σήμερα ο Κύριος δεν την Γιατρεψε απο την Σχιζοφρένεια, χιλιάδες ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ δηλαδή ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΒΟΗΘΕΙΑ και ΕΥΛΟΓΙΕΣ μας εχει ΔΩΣΕΙ !!!

Φίλοι, ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ στον ΚΑΘΕΝΑ που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ οτι τον ιδιο θα τον ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ και οτι καταστάσεις και ασήκωτα βάρη μαζι του θα τα ΣΗΚΩΣΕΙ και θα δει την ΑΝΕΛΠΙΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ που δεν τολμούσε να ονειρευτεί στην Ζωη του θα την Δει και με χαρα θα αρχίσει να ΖΕΙ .ΑΜΗΝ!

No comments:

Post a Comment