Popular Posts

Thursday 15 May 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Μ’ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΟ

Γιατί ποιος μ'αγάπησε όσο εσυ ν' αφήσει την Επουράνια δόξα του και να έρθει εδω κάτω στην γη για μένα να Σταυρωθεί ;
Ποιος Βασιλέας άφησε τον Θρόνο του και Σταυρώθηκε για να πληρώσει για την δική μου Αμαρτία :
Ποιος οταν τον Χλεύαζαν δε απαντούσε με χλευασμούw κι όταν έπασχε δεν απειλούσε αλλά ΦΟΡΤΩΘΗΚΕ ο ιδιος στο σόμα του τις δικές μας (μου) αμαρτίες π...άνω στον σταυρό, ετσι που να ΑΠΑΛΑΧΤΩ ΡΙΖΙΚΑ απ' αυτές ;(Α.Πέτρου 2;23-24)
Μονο εσυ Κύριε μου μ'αγάπησες τόσο πολύ που δεν θεώρησες την ΙΣΟΤΗΤΑ σου με τον ΘΕΟ σαν κατι που μπορούσε ν'αρπαχθεί, αλλα ΚΕΝΩΣΕΣ τον Εαυτό σου και πήρες την μορφή δούλου...και ταπεινώθηκες αυτόβουλα ...ως το σημείο να ΔΕΧΤΕΙΣ ακόμα και να ΠΕΘΑΝΕΙΣ <για μένα> και μάλιστα στον σταυρό.(Φιλιππησιους 2;5-8)

Εσύ Κύριε για χάρη της δίκης μου (μας) σωτηρίας ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕΣ, <για μας τους ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥΣ) και στις πληγές σου βρήκαμε γιατρεία !! (Ησαΐας 53:5-6)

Κύριε Ιησού Χριστέ η ΑΓΑΠΗ σου μ'αφήνει ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ. Δεν υπάρχει τίποτε ποτέ που θα μπορούσα εγω να κάνω για να λάβω τέτοια χάρη, ώστε εσύ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ των ΒΑΣΙΛΕΩΝ και ο Κύριος των ΚΥΡΙΩΝ ν' αφήσεις την Επουράνια δόξα που είχες πάντα με τον Πατέρα, και να Σταυρωθείς για να πάρεις πάνω σου την τιμωρία για τις δικες μου αμαρτίες !!

"Κύριε Ιησού Χριστέ, το μόνο που μπορώ να σου πω, είναι οτι είμαι άφωνος, δεν ξέρω τι να πω, πάρα οτι σ' ΑΓΑΠΩ, οτι θέλω να ζήσω για σένα ολες τις ήμερες της Ζωής μου, οτι είμαι δικός σου, σου ανήκω, και κανε μ΄έμενα οτι επιθυμείς. Ας γίνει το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωή μου, ΣΩΤΗΡΑ μου ΚΥΡΙΕ μου Βασιλιά μου".
Στ 'όνομα του Πατρός, το δικός σου και του Αγίου Πνεύματος σου το ζήτω. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment