Popular Posts

Wednesday 21 May 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

" Κύριε Ιησού Χριστέ θέλω ΜΑΖΙ μαζί σου ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΧΩ" , είναι η καλή και ευλογημένη προσευχή για όποιον επιθυμεί στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Χριστού να μπει !!!
Αλλά είναι δικό μου λάθος αν δεν επιθυμώ με τον Χριστό να εχω προσωπική καρδιακή Κοινωνία, γιατι αυτό που μετράει με τον Θεό είναι η ανταπόκρισης της καρδίας μου.
Αναγνωρίζω τον δισταγμό πολλών ν'ανοίξουν την καρδιά τους στον Κύριο, αλλά δεχόμαστε το δώρο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ μόνο οταν ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ την ΚΑΡΔΙΑ μας στον Χριστό και Σωτήρα μας μετά πίστεως τον δεχτούμε !!!( Ιωάννης 1:12-13,Αποκάλυψη 3:20)

"Αν μ'αγαπάς και θέλεις μαζί μου να ζεις, μαζί μου θα ζεις επειδή μ' αγαπάς" λέει ο ΚΥΡΙΟΣ.
Φίλε, αν τον Χριστό δεν αγαπάς, οτι και αν κάνεις στον παράδεισο δεν θα μπεις, επειδή δεν αγάπησες αυτόν που χάρη στην μεγάλη του αγάπη σταυρώθηκε για σένα, για να φορτωθεί πάνω του την δίκη σου αμαρτία !(Α.Πέτρου 2:25)

"Aν σήμερα σ' αγάπησα και σου έδωσα την καρδιά μου, μαζι σου κι'εγώ θα Ζω" είναι η βεβαίωσης του Αγίου Πνεύματος που έχει ο κάθε αμαρτωλός που έχει Ανοίξει την ΚΑΡΔΙΑ του στον Χριστό, (Αποκάλυψη 3:20), γιατί το ΔΩΡΟ της ΑΙΩΝΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ με τον Χριστό το λαμβάνει μόνο ο καθένας που τον ΑΓΑΠΑ και μετά Πίστεως τον ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΕΙ στην ΚΑΡΔΙΑ του « Όσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστό σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Και ΓΕΝΝΗΘΗΣΑΝ ΞΑΝΑ ΟΧΙ απο σαρκική μείξη, ούτε από ανθρώπινη ενέργεια, αλλά από τον τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ»(Ιωάννης 1:12-13,Αποκάλυψη 3:20)

No comments:

Post a Comment