Popular Posts

Saturday 10 May 2014

ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΣΧΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΑΘΑΝΑΤΟΣ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΗΜΑΣ.

Η αγάπη του Χρίστου μου ποτέ δεν θα αργήσει,
αλλά όλη τη γη με ΧΑΡΗ θα την ΠΟΤΙΣΕΙ. !

Φίλοι, η Σωτήρια ΧΑΡΗ του ΠΑΤΡΟΣ όλους σας καλεί τον Γιο του, τον Κύριο Ιησού Χριστό προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σας να τον δεχτείτε και από το Αγιο του Πνεύμα του θα ΓΕΝΝΗΘΕΙΤΕ ΞΑΝΑ. «Ο Χριστός στους δικούς του ηρθε και δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ , σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Δεν γεννήθηκαν αυτοί απο σαρκική μείξη, ουτε απο ανθρώπινη θέληση, ούτε από ανδρική επιθυμία, αλλά από τον ΘΕΟ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ» Ιωάννης 1:12-13) 


Φίλε, κατά την διάρκεια του έτους που μας έρχεται πολλά μπορούν να συμβούν, γι' αυτό ελα τωρα αδελφέ μου στου Χριστού την Αγκαλιά, ελα τώρα για να λάβεις ΣΩΤΗΡΙΑ και Χαρά ! 
Σ' Αγαπώ λέει ο Κύριος, μην αφήσεις την καρδία σου, να σε κρατήσει μακριά μου, γιατί θα δυστυχείς και μακριά μου θα χαθείς . 

"
KΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΕ με τον αμαρτωλό. Μετανοώ που τοσα χρόνια μακριά σου ζούσα, τώρα σου ΑΝΟΙΓΩ την Καρδιά μου και σε παρακαλώ ΕΛΑ και ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ μου ολες τις ημερες της ζωης μου" Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό!!!

No comments:

Post a Comment