Popular Posts

Sunday 18 May 2014

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ, Ο ΜΟΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ

Είμαι το πιο εντυπωσιακό πρόσωπο στον κόσμο, λέει ο Κύριος, αυτός που πιστεύει σε μένα δεν θα πεθάνει, αλλά θα έχει αιώνια ζωή !

Είμαι αυτός που είμαι, δεν υπάρχει εκτός από μένα άλλος Σωτήρας όποιος πιστεύει σε μένα δεν θα πεθάνει, και όποιος πεθαίνει και πιστεύει σε μένα θα ζήσει. λέει ο Κύριος, (Πράξεις 4:12. Ιωάννης 11:25-26) 

Εγώ και ο πατέρας μου ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ. Όποιος έχει δε έμενα έχει δει τον Πάτερα. (Ιωάννης 10:30,14:9)

Εγώ είμαι το Α και το Ω, ο πρώτος και ο τελευταίος, η Αρχή και το Τέλος, που θα θα κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς λέει ο Κύριος, εκτός και αν πιστεύσεις σε μένα δεν θα εισέλθεις στην βασιλεία μου. (Αποκάλυψη 22:13,Β.Τιμόθεου 4:1, Ιωάννης 8:24)

Φίλοι, ο Χριστός είναι ο Παντοδύναμος Πανταχού Παρών Θεός που δημιούργησε τα Πάντα και τα πάντα από Αυτόν και χάρη του έχουν δημιουργηθεί κι' από Αυτόν συγκρατούνται!!!(Κολοσσαεις 1:16-17) και σας καλεί Σωτήρα σας να τον δεχτείτε και στην αιώνια ζωή να μπείτε !! (Ιωάννης 1:12-13).

Φίλε μου, εκτός του Ιησού Χριστού που πάντα Υπήρχε, και που Υπάρχει, και που Πρόκειται να ΕΡΘΕΙ και κάθε μάτι θα τον δει (Αποκάλυψη 1:7) δεν υπάρχει από κανέναν άλλο ΣΩΤΗΡΙΑ (Πράξεις 4;12) Άνοιξε την καρδιά σου σήμερα στον επι γης Παντοδύναμο πανταχού παρών Θεό Κύριο Ιησού Χριστό και στην Ευλογία του Πατρός κι' εσυ θα μπεις και ποτέ δεν θα χαθείς. Αμήν!

No comments:

Post a Comment