Popular Posts

Sunday 1 June 2014

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΛΥΤΡΩΘΕΙΣ !

Αγαπάω  την γυναίκα μου που μ’ αγάπα, αλλά ήταν ο Χριστός που μ’ αγάπησε τόσο πολύ που ΠΛΗΡΩΣΕ  με την σταυρική του θυσία τα  λύτρα για την ΛΥΤΡΩΣΗ μου, για την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ μου από τα δεσμά της αμαρτίας και του Θανάτου !!!

Γιατί ο Θεός τον Χριστό που δεν γνώρισε αμαρτία τον ΕΚΑΝΕ AΜΑΡΤΙΑ για χάρη μας ( για χάρη όλων μας που είμαστε ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ μ' αμαρτίες) με σκοπό να γίνουμε καρπός της δικαιοσύνης του Θεού χάρη στον Χριστό!(Β.Κορίνθιους 5:21)

Η Αγάπη του για μένα
Ήταν τόσο ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ,
που σταυρώθηκε,
για να έχω Αιώνια ζωή !!!


Ποτέ μου δεν θα γνώριζα, δεν θα λάμβανα την Σωτηρία εκτός και αν ο Χριστος ΠΛΗΡΩΝΕ με το ίδιο του το αιμα τα  λύτρα για την δική μου ΛΥΤΡΩΣΗ, ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ !!!
<<Να έχετε υπόψη ότι η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ σας από τον μάταιο πατροπαράδοτο τρόπο ζωής σας δεν επιτεύχθηκε με πληρωμή φθαρτών ΛΥΤΡΩΝ, όπως το ασήμι ή το χρυσάφι, αλλά με το πολύτιμο ΑΙΜΑ τού Χριστού, ο οποίος ΘΥΣΙΑΣΤΗΚE σαν άμωμο και άσπιλο αρνί.>> Α. Πέτρου 1;18)

Κύριε Ιησού Χριστέ σ’ ευχαριστώ που μ' αγάπησες τόσο πολύ που ΠΛΗΡΩΣΕΣ με το ίδιο σου το αίμα τα ΛΥΤΡΑ για την απελευθέρωση μου από την ΔΙΚΑΙΗ ΤΙΜΩΡΙΑ των αμαρτιών μου. Μετανοώ που όλα αυτά τα χρόνια μακριά  σου ζούσα και συγχώρεση σου ζητώ. Ας γίνει το Θέλημα σου στη Ζωή μου."  Είναι η Προσευχή που ΖΩΖΕΙ τον  αμαρτωλό !!!   

No comments:

Post a Comment