Popular Posts

Monday 2 June 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ

Φίλοι μου, χθες σας είπα οτι ποτέ μου δεν θα γνώριζα, ούτε θα λάμβανα την Σωτηρία αν ο Χριστός δεν ΠΛΗΡΩΝΕ με το ίδιο του το αίμα τα λύτρα για την δική μου ΛΥΤΡΩΣΗ, ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ !!! <<Να έχετε υπόψη ότι η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ σας από τον μάταιο πατροπαράδοτο τρόπο ζωής σας δεν επιτεύχθηκε με πληρωμή φθαρτών ΛΥΤΡΩΝ, όπως το ασήμι ή το χρυσάφι, αλλά με το πολύτιμο ΑΙΜΑ τού Χριστού, ο οποίος ΘΥΣΙΑΣΤΗΚE σαν άμωμο και άσπιλο αρνί.>> Α. Πέτρου 1:18)
Οφείλω όμως να μην παραλείψω να σας πω οτι αν ΠΟΤΕ τον Χριστό αφήσω μακριά του θα χαθώ , αν όμως παραμείνω στον Παράδεισο θα μπω γιατί ο λόγος του Κυρίου δηλώνει οτι εκείνος που ΝΙΚΑ, που θα παραμείνει με τον Χριστό ως το τέλος στην βασίλεια του θα μπει:
Όποιος ΝΙΚΑ, αυτός θα ντυθεί μα τα ρούχα τα λευκά και σίγουρα τ' όνομα του εν θα το σβήσω από το βιβλίο της Ζωής.( Αποκάλυψη 3:5)
Όποιος ΝΙΚΑ, αυτόν θα τον κάνω στύλο στον ναό του Θεού μου.(Αποκάλυψη 3:12)
Όποιος ΝΙΚΑ θα του δώσω το δικαίωμα να καθίσει μαζί μου στον θρόνο μου( Αποκάλυψη 3:21)
Φίλοι, Όποιος τον Χριστό αφήσει για πάντα θα πενθήσει. Μόνο αυτός που θα παραμείνει ενωμένος με τον Χριστό μέχρι το τέλος στον παράδεισο θα μπει !!!
Φίλοι μου, φουρτούνες και αναποδιές και πλήγματα και δοκιμασίες χτυπάνε όλους μας, άλλα αυτός που θα ΕΠΙΜΕΝΕΙ, που θα παραμείνει κολλημένος στον Χριστό μέχρι το τέλος θα νικήσει και στον παράδεισο θα μπει !!!
Φίλε, αν τον Χριστό Σωτήρα σου δεχτείς, απ'το Αγιο Πνεύμα του θα βαπτιστείς, και χάρη στον Αρραβώνα, τον Παράκλητο τ'Άγιο Πνεύμα (Εφεσιους 1;13-14) που θα είναι μαζί σου να σε φωτίζει και να σ' οδηγεί θα νικήσεις και στην βασιλεία του Χριστού θα μπεις.!!

No comments:

Post a Comment