Popular Posts

Saturday 7 June 2014

H ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΙΚΙΜΑΣΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

Σχεδόν ολοι μας έχουμε πει και ίσως αλλοι μας είπαν τα λάγια του Αποστόλου Ιάκωβου "H ΠΙΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ" η "Aποδειξε μου την πιστή σου απ τα εργα σου κι εγω από τα ΕΡΓΑ μου θα σου αποδείξω την πίστη μου" αλλα για ποια είναι αυτά τα "EΡΓΑ" που τεκμηριώνουν την ύπαρξη της πίστεως.

Τα "έργα" που τεκμηριώνουν την Ύπαρξη της ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΠΙΣΤΗΣ είναι η ανταπόκρισης μας στην φουρτούνες της Ζωής, στο αναπάντεχο κτύπημα, στην δοκιμασία. Είναι η απάντηση μου, και η ηρεμία της καρδιάς μου η ΟΧΙ όταν ο συνεργάτης μου, η ο δικός σου σε καταγγείλει και παρόλο που εσύ δεν έχεις πράξει τίποτε το αξιόποινο,η λάθος τα παρουσιάζει τα γεγονότα με τέτοιο τρόπο ώστε η θέσης σου στην δουλειά σου να ειναι αμφισβητούμενη εως ότου αποδειχθεί οτι είναι σκευοφόρος. Και αυτός που εχει Ζωντανή Πίστη δεν  παρασύρεται και δεν βουλιάζει στο Πέλαγος της ανησυχίας. 
Το έργο της Πίστεως που αποδεικνύει την ύπαρξη της ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, είναι  ποσό εμπιστοσύνη έχεις δεν έχεις μετά που παρουσιάστηκε η αναποδιά, η Δοκιμασία, ο  κίνδυνος στην Ζωή σου, και ΖΗΤΗΣΕΣ την ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του ΚΥΡΙΟΥ.  Συνεχίζεις να  βουλιάζεις όπως εγώ χθες στην ανησυχία, η αντιθέτως  παύεις ν'ανησυχείς  επειδή είσαι σίγουρος οτι άκουσε την κραυγή σου για βοήθεια  και  σίγουρα θα δεις την δυναμική του επέμβαση. 

Φίλοι μου, αρκετές φορές απέτυχα παταγωδώς στην πρακτική ζωντανή εφαρμογή της ΠΙΣΤΕΩΣ μου, έλιωνα σαν κερί απο ανησυχία, παρόλο που πάντοτε είχα τον λόγο του Κυρίου να μου λέει στην καρδιά μου "MHNΦΟΒΑΣΑΙ, ΑΝΔΡΙΖΟΥ και μην ΦΟΒΑΣΑΙ» και σήμερα μετά την χθεσινή δοκιμασία κι'αποτυχία  ξύπνησα με την σκέψη  οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον ΚΥΡΙΟ, οτι είναι στο Πλευρό ιδίως στις φουρτούνες, ιδίως όταν κινδυνεύω, πρέπει να ΠΙΣΤΕΥΩ οτο εκείνος που κρατάει το ΣΥΜΠΑΝ με την δύναμη του λόγου του, που σταυρώθηκε για μένα είναι στο Πλευρό μου και εχει μεριμνήσει και δεν υπάρχει λόγος να λιώνω απο ανησυχία, αλλά πολύ καλύτερα θα ήταν αν τον ξεχείλιζα από Ευχαριστία!!! 

Kυριε Ιησού Χριστέ, Σ' ευχαριστώ για το έλεος σου, για τον λόγο σου που μ' αγαπάς και πρώτου Ζητήσουμε κάτι απο σένα εσυ το ξέρεις, και μας έχεις πει αν εσείς ξέρετε να δίνετε  ΚΑΛΑ ΔΩΡΑ στα ΠΑΙΔΙΑ σας πόσο μάλλον ο επουράνιος πατέρας θα σας ΔΩΣΕΙ το ΠΝΕΥΜΑ"(Λουκάς 11:13) 
Η πίστης αποδεικνύεται απο την ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ μας, αν ευχαριστούμε τον Κύριο για την βοήθεια του που του Ζητήσαμε και ακόμα δεν την λάβαμε, σαν να την έχουμε λάβει, ακριβώς όπως ο Εκατόνταρχος και η  αιμορραγούσα γυναίκα που έλεγε μέσα της " Kαι μόνο το ρούχο του αν  αγγίξω θα ΣΩΘΩ" (Ματθαίος 9:21) Και εσύ φίλε μου φίλη  μου που ακόμα δεν απάντησες το κάλεσμα του  και δεν άνοιξες την πόρτα της  Καρδιάς σου (Αποκάλυψης 3;20)  στον  Χριστό,  ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου στον ΧΡΙΣΤΟ θα ΣΩΘΕΙΣ, και στην Αιώνια Ζωή θα μπεις, οπως ο εκατόνταρχος, η η  αιμορραγούσα  γυναίκα και κάθε άλλος γνήσιος Πιστός. Αμην !!!

No comments:

Post a Comment