Popular Posts

Monday 23 June 2014

ΑΛΗΘΙΝΉ ΙΣΤΟΡΙΑ

Φίλοι μου σας χαρίζω τo καταπληκτικό και πολύ συγκινητικό ποίημα της Αδελφής μου εν Χριστο Thalia Christodoulou

Ο βίαιος καταχτητής
εμπήκε μέσ' την Λεύκα,
ο ουρανός σκοτείνιασε
μαράθηκαν τα πεύκα!
Ο κόσμος πανικόβλητος
και τρομοκρατημένος,
τον κόπο όλο μιας ζωής
άφηνε δακρυσμένος!
Σε μια στιγμή ο κατακτητής
τους είχε ανακοινώσει,
πως ο καθένας τους μπορεί
κάτι ακριβό να σώσει!
Και έτσι όλοι τρέχανε
να πάρουν τα χρυσά τους,
αρπάζαν τα κοσμήματα
μα και τ' ασημικά τους!
Και ο εχθρός παράξενα
σε μια στιγμή κοιτούσε,
στα χέρια ένας νεαρός
ένα παππού κρατούσε!
- Γεμάτα είν' τα χέρια σου
του είπε ο στρατιώτης,
άσε τον γέρο κατά γης
κάτι ακριβό να σώσεις!
-Το πιο σπουδαίο κι ακριβό
που έχω στη ζωή μου,
για με είν' ο πατέρας μου
που κουβαλώ μαζί μου!
Το δάκρυ δεν κατάφερε
ο αττίλας να κρατήσει,
τα σπλάχνα του ταράχτηκαν
μ' αυτό που 'χε αντικρίσει!
- Να πάρεις τον πατέρα σου
και πίσω να επιστρέψεις,
αφού εσύ κατάφερες
το δάκρυ μου κλέψεις!
Έχεις και το ελεύθερο
αρκεί να το ζητήσεις,
να πάρεις απ' το σπίτι σου
εσύ ότι θελήσεις!
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ θΑΛΕΙΑ

No comments:

Post a Comment