Popular Posts

Tuesday 17 June 2014

ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΣΟΥ, Η ΕΙΣΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ;

Φίλε μου αν βρισκόσουν σε μια πανύψηλη βουνοπλαγιά και  μια  φοβερή χιονοθύελλα ηταν έτοιμη να ξεσπάσει, θα  έτρεχες η δεν θα έτρεχες να βρεις καταφύγιο ; Ο Νώε κι'εφτά δικοί του επιβίωσαν τον βιβλικό κατακλυσμό που σκέπασε ολη την οικουμένη χάρη στο ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ που ο ΘΕΟΣ τους έδωσε την ΚΥΒΩΤΟ. 
Αδέλφια μου το  μοναδικό
 ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΖΩΗΣ και ΚΙΒΩΤΟΣ  ΣΩΤΗΡΙΑΣ του  αμαρτωλού είναι μόνον ο ΧΡΙΣΤΟΣ «Και σε κανέναν άλλον ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ κι ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ αλλο πρόσωπο διαφορετικό απο αυτό, δοσμένο κάτω απο τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, μέσω του όποιου να μπορούμε να σωθούμε»(Πράξεις 4;12) Ο Χριστός ήταν το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ  και η ΚΙΒΩΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ των Αποστόλων «Σε ποιον να πάμε; Εσυ έχεις λόγια που προσφέρουν ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ. Κι εμεις έχουμε πια πιστέψει και βεβαιωθεί οτι εσυ είσαι ο Χριστός, ο Γιος του Ζωντανού Θεού»(Ιωάννης 6;68-69)  και το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ  και η ΚΙΒΩΤΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ της  Μακαριας Μαριάμ της κατά σάρκα μητέρας του ΚΥΡΙΟΥ μας, που ομολόγησε και είπε «Δοξάζει η ψυχη μου τον ΚΥΡΙΟ, και βρηκε αγαλλίαση το Πνευμα μου στο ΘΕΟ, το ΣΩΤΗΡΑ»(Λουκάς 1;46-47) αφού  κι αυτή όπως κάθε άλλος άνθρωπος εδω στην γη έχει την ιδια ΠΟΡΤΑ τον επι Γης Θεό Κύριο Ιησού Χριστό ! (Ιωαννης 10:7,9-10)

Φίλε μου ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ κάθε μπορας, κάθε αναποδιάς, κάθε κίνδυνου, σ΄αυτόν κατέφυγε ο πολέμιος των Χριστιανών Σαούλ, κι ευλογήθηκε, Αυτόν ασπάστηκαν κι'ακολούθησαν οι Απόστολοι κι' οσοι στην Ευλογία του Πατρός επιθυμούν να μπουν, κι'Αυτόν απαρνήθηκε ο Ιούδας κι' χάθηκε.
 Αδελφέ μου, ακόμα κι' αν υπήρχε είσοδος στον παράδεισο απ' άλλη Πόρτα (Ιωάννης 10:7,9-10) και απ'άλλο δρόμο (Ιωάννης14:6) που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, αν τώρα εδώ εν Ζωή ο ΧΡΙΣΤΟΣ δεν είναι το καταφύγιο σου, ζεις χωρίς καμία σιγουριά και βεβαιότητα, και είσαι σαν ένα μικρο βαρκάκι που ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει από τα κύματα να καταποντιστει!!
Χριστέ μου είσαι ο Σωτήρας μου,
  
Είσαι ο Θεός μου,
 
Είσαι ο Προστάτης μου,
  
και ο Σύντροφος μου.
Είσαι το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ μου,  
σε κάθε της Ζωής φουρτούνα,  
Εισαι η ασφάλεια μου,  
στης Ζωής την ανασφάλεια .
Είσαι το οξυγόνο μου,  
Η Αγάπη της Ζωής μου,  
Είσαι ο Σωτήρας μου,  
ο Αγαπητικός της Ψυχής μου.
Σ' Αγαπώ.  
Στέλιος.
Φίλε μου άνοιξε την καρδία σου στον Χριστό το μοναδικό στερεό ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ και δεν θα απογοητευτεις αλλά στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και εσύ θα μπεις .(Ιωάννης 1;12-13, Αποκάλυψης 3;20)

No comments:

Post a Comment