Popular Posts

Thursday 5 June 2014

O ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΜΑΣ

 Ο Κύριος λέει ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ (Εβραίους 13:5) αλλά αυτή την υπέροχη ευλογία ποτε μου δεν θα την λάβω, αν τον Ιησού Χριστό σωτήρα μου δεν τον δεχτώ.
Γιατί στις ευλογίες του Κυρίου δεν θα μπουν αυτοί που απλώς διανοητικά συμφωνούν με τα λόγια του, αλλά μόνο αυτοί που απαντούν στο κάλεσμα του (Ματθαίος 11:28, Αποκάλυψη 3:20) που θα ανοίξουν την καρδία τους και τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα τους θα τον δεχτούν, οι συνειδητοί Χριστιανοί !!«Να ! Στέκομαι τώρα μπρος την πόρτα της καρδίας σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη φωνή μου κι'ανοίξεις την πόρτα της καρδίας σου θα μπω μέσα εγώ και θα γιορτάσουμε μαζί »( Αποκάλυψη 3:20)
Φίλε, δεν υπάρχει καμία ευλογία που μπορεί να συγκριθεί με την Ευλογία της σιγουριάς οτι ο Πανταχου Παρών επι Γης Θεός Ιησούς Χριστός με τον επουράνιο μας Πάτερα ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ δια του Αγίου Πνεύματος μέσα σου (Ιωάννης 14:23) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ να ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ούτε θα Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ» (Εβραίους 13:5)

" Kυριε Ιησού Χριστέ. Ελεησε με τον αμαρτωλό. Σου ανοίγω την καρδιά μου και σου ζητώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου." Eιναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Κύριος Ιησούς Χριστός θα την απαντήσει και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ, αλλά μαζί σου για πάντα θα μείνει και στο σπίτι του πατρός, στον παράδεισο θα σ'υποδεχτεί !!(Ιωάννης 14:2-3)

No comments:

Post a Comment