Popular Posts

Saturday 30 November 2013

ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΗΡΕΜΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΜΗΣΑΜΕ.

Φίλοι τον τρόπο της ντροπής ασπαστήκαμε γιατί αντί τον Κύριο να τιμάμε όπως οι Απόστολοι και οι γνήσιοι άγιοι, εμείς τους άγιους Θεοποιήσαμε και πίσω τους τρέχουμε  χαρίσματα να τους Ζητούμε αντι στον Κύριο της δόξας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ που μας κάλεσε σ' Αυτόν  να αποτανθούμε  ΑΝΑΠΑΥΣΗ για να  βρούμε (Ματθαίος 11:28)


"ΕΥΛΟΓΗΣΕ ψυχή μου, τον Κύριο· και κάθε τι που είναι μέσα μου, το όνομά του το άγιο.
Ευλόγησε ω ψυχή μου, τον Κύριο, και μη ξεχνάς όλες τις ευεργεσίες του·(Ψαλμός 103:1-2)

Φίλοι  μου ο Κύριος λέει:
« Επιστρέψτε σ' ΕΜΕΝΑ και θα  ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ σ'εσάς»(Ζαχαρίας 1:3)
«Αν με ΖΗΤΗΣΕΤΕ θα με βρείτε, φτάνει να με αναζητήσετε μ' όλη την ΚΑΡΔΙΑ σας, θα με βρείτε και θα ΑΛΛΑΞΩ την κατάσταση σας»(Ιερεμίας 29:13) Είναι η αξιόπιστη Υπόσχεση του Κυρίου για τον καθένα απο μας που Αυτόν θα αναζητήσει, που σ'αυτόν θα αποτανθεί και σ' Αυτόν Προσευχηθεί !!!
«Αν μ' ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙΤΕ και ΕΡΘΕΤΕ και ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ Σ'ΕΜΕΝΑ , ΕΓΩ θα σας ΑΚΟΥΣΩ»(Ιερεμίας 29:12) είναι ο αξιόπιστος λόγος τους για όλους τους Αιώνες για καθε άνθρωπο πάνω στη γη !!

Φίλοι μου Ο Κύριος Ιησούς Χριστός σας Αγαπά, και δεν επιθυμεί να βολοδερνετε , και από στέρνες που δεν έχουν νερό μάταια να προσπαθείτε να πιείτε, για να δροσιστείτε  και σας προσκαλεί και σας λέγει « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΤΑΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28)

Φίλοι, μόνον  στον Ιησού Χριστό υπάρχει ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΨΥΧΗΣ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ αλλο (Πράξεις 4:12), πάψετε να χτυπάτε άλλες πόρτες γιατί  ΟΧΙ μόνο τον προσβάλλετε και τον ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ αλλα και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΠΟΡΤΑ « Εγώ είμαι η πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
" Χάρισε μου μια καθαρή καρδιά Κύριε, που να σ'αγαπά και να σ' εκτιμά και την παρουσία μαζί σου να την επιθυμεί" Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα την απαντήσει και την Χάρη και το έλεος του θα σου το γνωστοποιήσει !!  

" Eμπρος ας ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ στον ΚΥΡΙΟ, Αυτός μας κατασπαραξε, Αυτος θα μας γιατρέψει, Αυτός μας πλήγωσε,και Αυτός τις πληγές μας θα ΕΠΙΔΕΣΕΙ»(Ωσηε 6:1) ήταν η προτροπή του προφήτη Ωσηε στον λαό Ισραήλ  που ακριβώς οπός εμείς σήμερα από άλλες πηγές επέμεναν να δροσιστούν και καρδιακή θαλπωρή να βρουν !


" Κύριε Ιησού Χριστέ  ΕΥΛΟΓΗΣΕ την ΕΛΛΑΔΑ μας, μην μ' αφήνεις να βολοδερνουμε σαν βάρκα χωρίς καπετάνιο στο Έλεος των Κυμάτων. Συγχώρεσε μας Κύριε που Εσένα και τα λόγια σου <ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ και ΕΓΩ θα σας ΑΝΑΠΑΥΣΩ>  τα ΥΠΟΤΙΜΗΣΑΜΕ και σ' άλλους τρέχαμε βοήθεια για να βρούμε. Μην μας καταλογίσεις αυτήν την αμαρτία, αλλά συγχώρησε μας. και ΧΑΡΙΣΕ μας την γνώση της παρουσίας σου, της Χάρης σου και του ΕΛΕΟΥΣ σου, και με σχοινιά ΑΓΑΠΗΣ τράβηξε μας  κοντά σου να ξαποστασουμε, από εσένα να ΠΙΟΥΜΕ και να ΔΡΟΣΙΣΤΟΥΜΕ  και ΠΙΣΤΑ σου παιδιά πάλι να γίνουμε. Αμήν "

Φίλοι μου για να μπείτε στην ευλογία του Κυρίου πρέπει να τον ΝΟΣΤΑΛΓΕΙΤΕ !!
Αν δεν νοσταλγήσετε τον Ιησού Χριστό και την παρουσία του, στην Ευλογία του δεν θα μπείτε !!

" Θα χαρίσω την χάρη μου και το Έλεος μου. Σ' αυτούς που επιστρέψουν σ' ΕΜΕΝΑ λέγει ο Κύριος.
Σ' εκείνους που θα επιστρέψουν σ'έμενα θα τους χαρίσω την ΣΩΤΗΡΙΑ μου, θα τους γεμίσω μ' ανέλπιστη ΧΑΡΑ, και όλες τις αμαρτίες τους θα τους τις σβήσω, και θα τους ντύσω με ιμάτια ΣΩΤΗΡΙΑΣ, και ποτε δεν θα τους αφήσω ούτε θα τους εγκαταλείψω" λέγει ο Κύριος!!!

No comments:

Post a Comment