Popular Posts

Tuesday 26 November 2013

ΑΛΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ...........

Γιατί τόσο πολύ διστάζετε
τον Χριστό Σωτήρα σας να τον δεχτείτε,
και Χάρη στο μεγάλο του ΕΛΕΟΣ
στον Παράδεισο να μπείτε ;

Η μήπως νομίζετε οτι χάρη στα έργα σας θα μπείτε ;
η Χάρη στην Εκκλησία σας δεν θα αποκλειστείτε ;

Φίλοι, ποιος σας βάσκανε και δεν πιστεύετε τα λόγια του Αποστόλου Παύλου και το αψευδές Ευαγγέλιον που δηλώνει ότι εκτός του Χριστού από ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ (Πράξεις 4:12) και εκτός και αν ΑΝΟΙΞΤΕ την ΚΑΡΔΙΑ σας και τον Χριστό Σωτήρα σας τον δεχτείτε είναι αδύνατον να γίνετε Παιδιά Θεού,δηλαδή από τον Θεό να γεννηθείτε ΞΑΝΑ γιατί μόνο «Όσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστό, σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ την ΕΞΟΥΣΙΑ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΧΙ από αίμα γυναίκας, ούτε από επιθυμία ανθρώπινη, αλλά από τον ΘΕΟ !»(Ιωάννης 12-13)
Φίλοι μου, μετά θάνατον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ,(Eβραιους 9:27) και ούτε υπάρχει δύναμης η μυστήριο που μπορεί να ακυρώσει την άρνηση της καρδίας σας τον Χριστό να μη καταδεχτιτε Σωτήρα σας να τον δεχτείτε.«Να, τώρα στέκομαι στην ΠΟΡΤΑ της καρδιάς σου και κτυπώ. Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα δειπνήσουμε μαζί» Είναι η Βεβαίωση του Ιησού Χριστού στον καθένα που θα ακούσει την φωνή του Αγίου Πνεύματος και θα τον καλωσορίσει στην καρδία του.(Αποκάλυψη 3:20)

Φίλοι μου, σας εύχομαι ΚΑΡΔΙΑΚΑ τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ.(Ιωάννης 3:16-18,36,5:24,6:37,39, 7:37-38,14:6,Ρωμαίους 3:23-25) Σωτήρα σας χωρίς δισταγμό να τον ΔΕΧΤΕΙΤΕ (Ιωάννης 1:12-13), ΑΝΕΠΥΦΥΛΑΚΤΑ να του ΔΟΘΕΙΤΕ και στην Αιώνια Ζωή και εσείς θα ΜΠΕΙΤΕ και Ποτε δεν θα χαθειτε !!!

Πολύτιμες Ψυχές ο Χριστός είναι ο επι Γης πανταχού παρών Θεός που κοντά του σας καλεί στον ιδιο ν'αποτανθειτε και σας Υπόσχεται οτι θα σας ΔΩΣΕΙ Αιωνία Ζωή «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωάννης 10:9)

Εύχομαι κάνεις σας να μην αγνοήσει το κάλεσμα του Χριστού ν'απαντήσει, αλλά όλοι σας τον Χριστό χωρίς δισταγμό προσωπικό Σωτήρα σας να τον ΔΕΧΤΕΙΤΕ και στην Αιώνια Ζωή και εσείς να μπείτε. Αμήν!

No comments:

Post a Comment