Popular Posts

Monday 18 November 2013

O XΡΙΣΤΙΑΝΟΣ

Φίλε, δεν είναι η ταυτότητα σου  που σε κάνει πραγματικό Χριστιανό, δηλαδή ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ του Κυρίου, αλλά το συνειδητό ΑΝΟΙΓΜΑ της καρδιάς στον  Χριστό.(Αποκάλυψη 3:20)

Γιατι ποιο είναι το όφελος να έχεις τα εξωτερικά σημάδια του Χριστιανού, αλλα να μην έχεις την ΧΑΡΗ  και την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος στην Ζωή σου, που δίδει ο Χριστός σε κάθε ανάξιο αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ ;
Γιατί όπως τονίζει ο Απόστολος Παύλος, πραγματικός Ιουδαίος δεν είναι αυτός που είχε τα εξωτερικά σημάδια, ούτε ταυτίζεται με την Περιτομή (Ρωμαίους 2:28-29) το ίδιο και μ'εμάς ο πραγματικός Χριστιανός ΔΕΝ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ με το βάπτισμα, που ολοι μας σαν μωράκια  λάβαμε, άλλα με το ΣΥΝΕΙΔΗΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ στον ΧΡΙΣΤΟ, « Οσοι ΕΔΕΧΤΗΚΑΝ ΑΥΤΟΝ, δηλαδη τον ΧΡΙΣΤΟ, σ' αυτούς ο ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν παιδιά ΘΕΟΥ. Και γεννήθηκαν ξανά ΟΧΙ απο ανθρώπινη Πρωτοβουλία και Ενέργεια αλλά απο τον ΘΕΟ»(Ιωάννης 1:12-13).,ταυτίζεται με την ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΕΡΙΤΟΜΗ που γίνεται απο το Αγιο Πνεύμα σε καθε αμαρτωλό που απο μονος του ανοίγει την καρδια του στον ΧΡΙΣΤΟ !

 Φίλε,  Στην οικονομία του Θείου, αυτό που μετράει δεν είναι Θρησκοληψία, το αν σταυροκοπιέται και αν ανάβεις το κερί, αλλά αν η καρδιά σου είναι ΣΩΣΤΗ, αν η ΚΑΡΔΙΑ σου ειναι στον ΧΡΙΣΤΟ ΔΟΣΜΕΝΗ, και ΣΩΤΗΡΑ σου τον εχεις ΔΕΧΤΕΙ (Ιωάννης 1:12-13, Αποκαλυψη 3:20) και έχεις λάβει την καρδιακή απο το Άγιο Πνεύμα περιτομή  που σ απάλλαξε απο όλες σου τις αμαρτίες και σου έδωσε μια καινούργια Ζωή.(Ιωαννης 3:3) Και αυτο γίνεται ΜΟΝΟ αν το Εγώ σου το έχεις ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ και ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ στον Χριστό έχεις δοθεί, μόνο τότε  με τον Χριστό εχεις πραγματικά Συνταφει και ΟΛΑ σου τα ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ έχουν συγχωρεθεί.
Διάβασε την επιστολή στους Κολοσσαεις το δεύτερο κεφάλαιο για να διαπιστώσεις πως αυτη η αφάνταστη Ευλογία που ειναι η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ  ολων των παραπτωμάτων,(Κολοσσαεις 2:13) και η ΑΠΟΒΟΛΗ ολων των αμαρτιών (Κολοσσαεις 2:11)  είναι το δώρο του ΘΕΟΥ για εκείνους που ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον ΧΡΙΣΤΟ « Οπως ΔΕΧΤΗΚΑΤΕ τον Κυριο Ιησου Χριστο ετσι και να βαδίζεται Ενωμένοι μαζι του......Γιατι στον Χριστό κατοικεί ολόκληρο το πλήρωμα της Θεότητας σε σωματική μορφή, και είστε απόλυτα ΠΛΗΡΕΙΣ κοντά σ'Αυτον που ειναι η Κεφαλή καθε αρχής και Εξουσίας (Κολοσσαεις 1:1,9)

 Φίλοι μου, στον Χριστό βρίσκονται ΟΛΟΙ οι επουράνιοι Θησαυροί, και απο τον Χριστό ρέουν ΟΛΕΣ οι ΕΠΟΥΡΑΝΙΕΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ, και όποιος του ΔΟΘΕΙ απο τον ΧΡΙΣΤΟ θα ΣΩΘΕΙ, και μονο μεσω του Χριστου, ανοίγοντας ο ιδιος/α την καρδιά σου θα γίνεις δεκτός απο τον Πατέρα, θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ απο τον ΧΡΙΣΤΟ και θα εισαι πραγματικός Χριστιανός, και θα αρχίσεις να Ζεις την ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΖΩΗ με τον Χριστό στο πλευρό σου Κύριο και σύντροφο σου.
Σ΄ευχαριστώ Κύριε που έμενα τον ανάξιο, με αναγέννησες, που μου χάρισες το ανεκτίμητο ΔΩΡΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ που ποτε στη Ζωή μου δεν θα μπορούσα ν'αποκτήσω.Κυριε σ' εσένα και χάρη σ'εσένα ΧΑΙΡΟΜΑΙ κάθε μέρα της Ζωής μου. Εσυ Κύριε είσαι η ΧΑΡΑ μου, η Ζωντανή άσβεστη Ελπίδα μου και ο αέρας στα Πανιά μου.Κύριε μου σ'ΑΓΑΠΩ και σ΄ ΕΣΕΝΑ δίνω ΟΛΗ την ΤΙΜΗ, ολη την ΔΟΞΑ και  ΟΛΗ την ΛΑΤΡΕΙΑ μου. Ας γίνεται ΠΑΝΤΑ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωή μου., όποιο και οτι και αν είναι. ΑΜΗΝ!   

No comments:

Post a Comment