Popular Posts

Wednesday 6 November 2013

Η ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ ΣΟΥ Σʼ ΑΠΟΚΛΙΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ.


 Πολύτιμη ψυχή που ο Θεός σ' ΑΓΑΠΗΣΕ τόσο πολύ, που για σένα ο Χριστός ήρθε κάτωστη γη να Σταυρωθει και πάνω του να φορτωθεί τις αμαρτίες μας (Φιλιππησιους 2:5-8, Α.Πετρου 4:24) ώστε όποιος τον Εμπιστευτεί και Σωτήρα του τον δεχτεί να μην χαθεί άλλα να έχειΑιωνία Ζωή! (Ιωαννης 1:12-13,3:16,36,5:24,6:39-40,10:9,10:27-28))

Η ΑΓΑΠΗ σου για τον Χριστό είναι αυτή που θα σου επιτρέψει στον παράδεισο να μπεις.
<< Αν μ' αγαπάει κάποιος θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ, και θα ΕΡΘΟΥΜΕ σ'αυτόν και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ μαζί του>>(Ιωάννης 14:23)

Και αν ΑΓΑΠΗ για τον Χριστό δεν έχεις μακριά του για πάντα θα βρεθείς, γιατί ο Θεός κοιτάζει την καρδιά σου και όχι το νηπιοβαπτισμα σου. Κοιτάζει να δει αν τον Γιο του τον Αγαπητό Σωτήρα σου τον έχεις δεχτεί η δεν τον έχεις δεχτεί « Οσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ Αυτόν -τον Χριστό- και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ σ' αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν παιδιά Θεου»(Ιωάννης 1:12-13, Αποκάλυψη 3:20) και ΟΧΙ σ'εκείνους που δεν καταδέχτηκαν ν'ανοίξουν την ΚΑΡΔΙΑ τους .
Κοιτάζει να δει αν ο Χριστός κατέχει την πρώτη θέση στην καρδιά σου, η αν απλώς είσαι Χριστιανός της ταυτότητας.

Φίλε, σήμερα αν μετανοήσεις και την ΚΑΡΔΙΑ σου στον Χριστό ΑΝΟΙΞΕΙΣ , ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς στην Ευλογία του Πατρός και του Χριστού θα μπεις, ειδάλλως μακριά του θα χαθείς.

"Κύριε Ιησού Χριστέ μετανοώ, που το κάλεσμα της αγάπης σου (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) τόσα χρόνια τ' αγνοώ, απελευθέρωσε με από κάθε δισταγμό μου, ώστε σ' εσένα αδίστακτα να δοθώ και μαζί σου μετά θάνατο να βρεθώ".Είναι η προσευχή που αν εκφράζει ειλικρινά την καρδιά σου ο Κύριος θα την απαντήσει και κοντά του θα σ'ελκύσει !

Η αγάπη μου για τον βασιλέα Ιησού Χριστό είναι αυτή που θα μου επιτρέψει στον Παράδεισο να μπω. Και αν αγάπη για τον Χριστό δεν έχω μακριά του για πάντα θα βρεθώ !!!

No comments:

Post a Comment