Popular Posts

Tuesday 26 November 2013

ΑΛΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ

ΑΛΗΤΕΣ ΜΟΥ, ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ
Γιατί τόσο πολύ διστάζετε τον Χριστό Σωτήρα σας να τον δεχτείτε,
και Χάρη στο μεγάλο του ΕΛΕΟΣ στον Παράδεισο να μπείτε ;(Εφεσιους 2:8-9)
Η μήπως νομίζετε οτι χάρη στα έργα σας θα μπείτε ;((Τίτος 3:4)
η Χάρη στην Εκκλησία σας δεν θα αποκλειστείτε ;

Φίλοι, ποιος σας βάσκανε και δεν πιστεύετε τα λόγια του Αποστόλου Παύλου και το αψευδές Ευαγγέλιον που δηλώνει οτι εκτός του Χριστού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ από ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΣΩΤΗΡΙΑ (Πράξεις 4:12) και εκτός και αν ΑΝΟΙΞΤΕ την ΚΑΡΔΙΑ σας και τον Χριστο Σωτήρα σας τον δεχτείτε ειναι αδυνατον να γίνετε Παιδια Θεού, απο τον Θεο να γεννηθείτε ΞΑΝΑ γιατι μονο «Όσοι ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστο, σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ την ΕΞΟΥΣΙΑ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΧΙ απο αίμα γυναίκας, ουτε απο επιθυμία ανθρώπινη, αλλά απο τον ΘΕΟ !»(Ιωαννης 12-13)

Φίλοι μου, μετά θάνατον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ, και ούτε υπάρχει δύναμης η μυστήριο που μπορεί να ακυρώσει την άρνηση της καρδίας σας τον Χριστό να μην καταδεχτειτε Σωτήρα σας να τον δεχτείτε!
«Να, τώρα στέκομαι στην ΠΟΡΤΑ της καρδιάς σου και κτυπώ. Αν ακούσεις τη φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα δειπνήσουμε μαζι» Είναι η Βεβαίωση του Ιησού Χριστού στον καθένα που θα ακούσει την φωνή του Αγίου Πνεύματος και θα τον καλωσορίσει στην καρδία του.(Αποκάλυψη 3:20)

Φίλοι μου, σας εύχομαι ΚΑΡΔΙΑΚΑ τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΤΕ.(Ιωάννης 3:16-18,36, 5:24,6:37,39, 7:37-38,14:6,Ρωμαίους 3:23-25) Σωτήρα σας χωρίς δισταγμό να τον ΔΕΧΤΕΙΤΕ (Ιωαννης 1:12-13), ΑΝΕΠΥΦΥΛΑΚΤΑ να του ΔΟΘΕΙΤΕ και στην Αιώνια Ζωή και εσείς θα ΜΠΕΙΤΕ και Ποτε δεν θα χαθειτε !!!

Πολύτιμες Ψυχές ο Χριστός είναι ο επι Γης πανταχού παρών Θεός που κοντά του σας καλεί σ'αυτόν να προσέτρεξε και σας υπόσχεται οτι θα σας ΔΩΣΕΙ Αιωνία Ζωή «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ και θα μπαινει και θα βγαινει και θα βρισκει βοσκη» (Ιωαννης 10:9)

No comments:

Post a Comment