Popular Posts

Saturday 23 November 2013

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΩ, Μ’ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ.

Μια μέρα στην καρδιά μου ήρθε ο Χριστός, 
Ήρθε και μέσα μπήκε για πάντα ο Θεός ! 
Και ότι και να μου τύχει, Αυτόν θα ευλογώ, 
Αυτόν θα δοξάζω και πάντα θα υμνώ.
Γιατί μακριά του ζούσα  έτοιμος να χαθώ, 
Κι' εκείνος μ'επισκεφθεί και μου έβαλε σκοπό ! 
Μου ΧΑΡΙΣΕ ειρήνη, γαλήνη, και ΧΑΡΑ, 
και συντροφιά μαζί του, αστείρευτη δροσιά !!! 

Κι' όταν μια μέρα κλείσω τα μάτια μου εδώ, 
Κοντά του θα τ' ανοίξω, ΜΑΖΙ του θα ΒΡΕΘΩ !!!! 
Την Δόξα του να βλέπω, τον ίδιο να ΘΩΡΩ, 
Τον ΚΥΡΙΟ τον ΘΕΟ μου, τον ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟ ! 

Που τόσο μ' λυπήθηκε και μου έδωσε ΖΩΗ,   
Και συντροφιά μαζί του, αντι καταστροφή. 
Χριστέ μου Σ' ΑΓΑΠΑΩ, για σένα θέλω να  Ζω, 
Το όνομα σου να δοξάζω, Αυτό να το υμνώ !!! 

Δικός σου. 

Στέλιος 
23/11/2013

No comments:

Post a Comment