Popular Posts

Saturday 31 August 2013

ΤΙ ΝΑ ΔΟΣΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΩΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΠΩ ;

Φίλε μου, τίποτε μα τίποτε δεν μπορείς να κάνεις για να κερδίσεις την Σωτηρία σου, γιατί τι δεν έχει Εκείνος που τα πάντα δημιούργησε και έργα των Χεριών του είναι οι Ουρανοί.(Γένεσις 1,Ιωάννης 1:3,Κολοσσαεις 1:16,Εβραίους 1:10) Τι να δόσεις στον Κύριο και ΘΕΟ Ιησού Χριστό για να σου γίνει ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ, αφού τα ΠΑΝΤΑ ΠΗΓΑΖΟΥΝ ΑΠ'ΑΥΤΟΝ, ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠ'ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ Σ'ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ,(Ρωμαίους 11:35-36) παρά την καρδιά σου και την γλώσσα  σου, παρά μ'όλο σου το είναι να του δοθείς ;

Αν είναι δυνατόν την γλώσσα μου να δώσω και στον Θεό να μπω ; 
την Καρδία μου να δώσω και στον Χριστό να μπω ; 

Ναι, φίλε μου όσο και αν σου φαίνεται απίθανο και όμως είναι αλήθεια οτι ο Θεός κοιτάζει καιΤΙΜΑ την ανταπόκριση της ΚΑΡΔΙΑΣ στο κάλεσμα του Χριστού, τι θα πουν τα χείλη, η ΓΛΩΣΣΑ  και η ΚΑΡΔΙΑ του αμαρτωλού στο κάλεσμα του Χριστού ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ  ΕΣΕΙΣ οι κουρασμενοι  Κι'ΕΓΩ θα σας ΔΟΣΩ ΑΝΑΠΑΥΣΗ (Ματθαίος 11:28) και ΝΑ, τώρα ΣΤΕΚΟΜΑΙ στην ΠΟΡΤΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ, ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ  -ο Χριστός- και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ.(Αποκάλυψη 3:20)

Στην Επιστολή προς τους Ρωμαίους ο Απόστολος Παύλος πιστοποιεί οτι Χάρη στην  γνήσια ΚΑΡΔΙΑΚΗ Πίστη  και στην Ομολογία του στόματος  ο πιστευσας αμαρτωλός θα ΣΩΘΕΙ «ΑΝ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ σου τον Ιησού ΚΥΡΙΟ σου, και ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ με την ΚΑΡΔΙΑ σου οτι ο ΘΕΟΣ τον ανάστησε από τους Νεκρούς, θα ΣΩΘΕΙΣ. Διότι με την ΚΑΡΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ κανείς για να ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ, και με το στόμα  ΟΜΟΛΟΓΕΙ για να σωθεί.»(Ρωμαίους 10: 9-10)

Την καρδιά τους οι Απόστολοι έδωσαν στον ΧΡΙΣΤΟ και την Γλώσσα τους στον ΘΕΟ, και τους εμπιστεύτηκε το Μήνυμα της Σωτηρίας το οποίο μετέδωσαν στα πέρατα της Γης , οτι όποιος τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του ΔΕΧΤΕΙ θα ΣΩΘΕΙ. (Ιωάννης 1:12-13,3:16,36,5:24,6:39,47, Αποκάλυψη 3:20)
Και σήμερα ο καθένας που την ΚΑΡΔΙΑ του ΔΩΣΕΙ στον Χριστό και την Γλώσσα του στον Θεό, δηλαδή όποιος/α Μ' ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ στον ΘΕΟ και ΧΡΙΣΤΟ ΔΟΘΕΙ, αυτός/η στην ΕΥΛΟΓΙΑ στην ΚΑΡΔΙΑ και στα ΣΧΕΔΙΑ που Ο ΘΕΟΣ και Κύριος ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ έχει γι'αυτόν η γι'αυτήν ΘΑ ΜΠΕΙ !!!!
Φίλε/η μου, σου εύχομαι στον Θεό Ιησού Χριστό ΟΛΟΤΕΛΑ να δοθείς και στην Αιώνια Ζωή θα μπεις.  

No comments:

Post a Comment