Popular Posts

Tuesday 20 August 2013

"Κύριε Ιησού Χριστέ αν μπορείς αμαρτίες να συγχωρείς Σωτήρα μου θα σε δεχτώ και στην Αιώνια Ζωή θα μπω."

Είναι η λογικότατη έμπνευσης, ότι εφόσον ο Χριστός ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ να ΣΥΓΧΩΡΕΙ τότε όφελος μου είναι να τον Ασπαστώ και Σωτήρα μου να τον δεχτώ. 
Φίλε μου, επειδή ο Χριστός είχε τη δύναμη να συγχωρεί αμαρτίες, είπε στον παράλυτο που κατέβασαν οι φίλοι του από το Ταβάνι «Παιδί μου, ΣΥΓΧΩΡΗΜΕΝΕΣ είναι οι αμαρτίες σου» και για να το αποδείξει στους φαρισαίους που θεωρούσαν τα λόγια του βλασφημία -επειδη έκανε τον εαυτό του ΙΣΟ με το Θεό ισχυριζόμενος οτι ΜΠΟΡΕΙ να ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΑΜΑΡΤΙΕΣ τον γιατρευσε λέγοντας. «Τι είναι ευκολότερο να πω στον παράλυτο: Έχουν συγχωρηθεί οι αμαρτίες σου η να πω: Σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και περπατά;»Και για να βεβαιωθούμε ΟΛΟΙ οτι ο Χριστός έχει την ΕΞΟΥΣΙΑ να συγχωρεί αμαρτίες, είπε:"Σήκω, πάρε το κρεβάτι σου και πήγαινε στο σπίτι σου. " (Μάρκος 2:5-12) και έγινε αμέσως καλά !!!!

"Κύριε Ιησού Χριστέ αν σήμερα ΣΩΘΩ, την Ζωή μου σ'εσένα θα χρωστώ, επειδή από σένα θα ΣΥΓΧΟΡΗΘΩ" εύχομαι να είναι η ευλογημένη σκέψης που θα καταλήξεις γιατι ΧΩΡΙΣ την συγχώρεση αμαρτιών που ο Χριστός δίνει ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Σωτηρία, αλλα μόνο αιώνια μετα θάνατο απαίσια δυστυχία.

Η Σωτηρία, δηλαδή η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗΣ ΟΛΩΝ των ΑΜΑΡΤΙΩΝ είναι το ΔΩΡΟ του Χριστού στον καθένα που σ' αυτόν έχει δοθεί και Σωτήρα του δεχτεί.(Ιωάννης 1:12-13) Γιατί εκείνος που Σωτήρα τον εχει ΔΕΧΤΕΙ από τον Χριστό ΟΛΕΣ οι αμαρτίες του Έχουν ΣΥΓΧΩΡΗΘΕΙ και στην κρίση ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ (Ιωάννης 3:18) αλλά έχει ΜΕΤΑΒΕΙ απο τον θάνατο στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ.(Ιωάννης 5:24)
"Κύριε Ιησού Χριστέ, ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ με τον αμαρτωλό, και ελα και μείνε μαζί μου, όλες τις ήμερες της Ζωής μου. Σου ανοίγω την καρδιά μου και Σωτήρα και Κύριο μου σε δέχομαι. Είμαι δικός σου." Ειναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που από τον Χριστό ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ και του ΔΟΘΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment