Popular Posts

Friday 23 August 2013

Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ.

Η αγάπη του ΧΡΙΣΤΟΥ μου γεμίζει την καρδιά,
Την γεμίζει με ΑΓΑΠΗ, ΕΥΛΟΓΙΑ και ΧΑΡΑ.
Γι'αυτό ελα αδελφέ μου στου ΧΡΙΣΤΟΥ την αγκαλιά,

Έλα τώρα για να λάβεις ΣΩΤΗΡΙΑ και ΧΑΡΑ !!!


«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω.» (Ματθαίος 11:28)
«Ο, τι μου δίνει ο Πατέρας, ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ, και αυτόν που ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ, αυτόν Οχι, δε θα τον αποδιωξω.»(Ιωάννης 6:37)
«Όποιος έχει ακούσει από τον Πατέρα και εχει μάθει, ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 6:45)
«Αν διψάει κάποιος Σ' ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ και να πίνει.Όπως το λεει η γραφή, ποτάμια Ζωντανού νερού θα ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ'ΕΜΕΝΑ»(Ιωάννης 7:37)
«Εγώ ΕΙΜΑΙ η πόρτα. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή.»(Ιωάννης 10:9)

Αδελφέ μου, ΟΛΕΣ οι ΕΥΛΟΓΙΕΣ ρέουν απο τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, και όποιος αμαρτωλός τον εμπιστευτεί, τον ΑΣΠΑΣΤΕΙ, του δώσει το τιμόνι της Ζωής του και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ, στην Αιώνια Ζωή θα μπει!

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ζήτω συγχώρεση που τοσα χρόνια το κάλεσμα σου αγνοούσα, και σήμερα επιστρέφω-ΕΡΧΟΜΑΙ Σ' ΕΣΕΝΑ , σου ανοίγω την καρδιά μου και σε προσκαλώ να ΕΡΘΕΙΣ και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. είμαι δικός σου και Ας Γίνει το ΔΙΚΟ σου θέλημα στη Ζωή μου" Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα τιμήσει και Αιώνια Ζώη μαζί του θα σου χαρίσει !

No comments:

Post a Comment