Popular Posts

Sunday 25 August 2013

ΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΜΠΕΙΣ,ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ.

Για να μπεις στον παράδεισο πρέπει στον Χριστό να ΔΟΘΕΙΣ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι η ΠΟΡΤΑ του παράδεισου και συνειδητά και καρδιακά ΑΣΠΑΖΟΜΕΝΟΣ τον ΧΡΙΣΤΟ θα μπεις και ΟΧΙ ασυνείδητα απλώς ανάβοντας το κεράκι και φιλώντας την Εικόνα του !! 

« ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ και ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ και θα ΒΡΕΙ ΒΟΣΚΗ.»(Ιωάννης 10:9) 

"Χριστέ μου αν σ' ΑΓΑΠΩ χωρίς σκοπό, χωρίς να θέλω να σου δοθώ, τότε για πάντα θα χαθώ, Άλλα αν συνειδητά και με σκοπό ΑΝΟΙΞΩ την καρδια μου και ΣΩΤΗΡΑ μου σε ΔΕΧΤΩ, Τότε από ΣΕΝΑ θα ΣΩΘΩ." 
Γιατί ο Χριστός κοιτάζει να δει το συνειδητό ΑΝΟΙΓΜΑ της καρδίας σου σ' Αυτόν ( Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20) και ΟΧΙ αυτά που από παράδοση και συνήθεια κάνεις.
Πίστης χωρίς συνειδητό ΑΝΟΙΓΜΑ καρδιάς στον Χριστό είναι αόριστος ΝΕΚΡΑ πίστη, ΟΧΙ γονιμοποιημένη γιατί το κίνητρο της και η ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ της δεν είναι η ΕΝΩΣΗΣ με τον ΧΡΙΣΤΟ,  ΟΥΤΕ η ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ στον Χριστό !!! 
Η πίστης που σώζει είναι η πίστης που Προωθεί τον αμαρτωλό να ΑΝΟΙΞΕΙ την ΚΑΡΔΙΑ του και ΝΑ ΔΟΘΕΙ στον ΧΡΙΣΤΟ. Τίποτε λιγότερο . 
Το Λάβαρο και ο κανών της Πίστεως είναι <<ΤΗΝ ΖΩΗ ΗΜΩΝ ΧΡΙΣΤΩ το ΘΕΩ ΠΑΡΑΘΩΜΕΘΑ>> 
Χωρίς παράδοση στον Χριστό η πίστης είναι απλώς μια θρησκευτική κληρονομημένη όμορφη ταυτότητα  που θωπεύει το ΕΓΩ αλλά ΔΕΝ ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό. 

Η Αγάπη προς τον Χριστό, Χωρίς ΣΚΟΠΟ να του ΔΟΘΩ, και Σωτήρα μου να τον ΔΕΧΤΩ, ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ σε τίποτε αλλά με ξεγελά και από τον παράδεισο μ'αποκλείει. 
Και αφού δεν ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ εις τον Χριστό να ΔΟΘΩ, από τον Χριστο ΔΕΝ θα ΣΩΘΩ και στον Παράδεισο ΔΕΝ θα μπω. Γιατί στην βασιλεία του Χρίστου δεν θα μπει κανένας που λέγει  ότι τον Χριστό Αγαπά αλλά δεν έχει σκοπό να του ΔΩΘΕΙ και Σωτήρα του να τον δεχτεί (Ιωάννης 1:12-13,7:37,10:9) , αλλά αυτός και αυτή που συνειδητά ΑΝΟΙΓΕΙ την καρδιά του και του ΔΙΝΕΤΑΙ και χωρίς επιφύλαξη του ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ, δηλαδή  που του ΔΙΝΕΙ το τιμόνι  της ΖΩΗΣ του και τον Ακολουθεί !!! 

Φίλε μου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ  
ΣΤΟΝ ΝΥΜΦΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΔΟΘΩ, 
ΜΕ το ΝΑ ΛΕΩ οτι τον ΑΓΑΠΩ, 
ΔΕΝ ΘΑ ΣΩΘΩ. !!!
 

Γιατί ο Κύριος ΚΥΤΑΖΕΙ την ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ και ΠΡΑΞΗ της ΚΑΡΔΙΑΣ μας, αν πράγματι ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και ΚΑΡΔΙΑΚΑ του ΔΟΘΗΚΑΜΕ και Σωτηρα μας τον ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ !!!! 

Φίλε σου Εύχομαι στον ΧΡΙΣΤΟ να δοθείς και στην ΑΙΩΝΙΑ Ζωη και εσύ να μπεις. Αμήν !!

No comments:

Post a Comment