Popular Posts

Wednesday 21 August 2013

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΜΠΩ ΟΤΑΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΔΕΧΤΩ.

Φίλοι, υπάρχουν δυο πόρτες και δυο δρόμοι στη Ζωή, ο ένας είναι ο Στενός δρόμος και η στενή Πόρτα της καρδιακής σχέσης με τον Ιησού Χριστό, που απαιτεί απο τον αμαρτωλό ν'ανοίξει την Καρδία του στον Χριστό που είναι η ΟΔΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ (Ιωάννης 14:6) να του δοθεί, Σωτήρα του να τον ΔΕΧΤΕΙ.(Αποκάλυψη 3:20,Ιωάννης 1:12-13), και που οδηγεί στην Αιώνια Ζωή !

Και ο φαρδύς δρόμος, η εορταστικά χρυσοστολισμενη και υπερφωταγογημενη με Υποσχέσεις, μεσιτείες και πρεσβείες των Αγίων και της Παναγίας Λεωφόρος της Απώλειας που σιγοψιθυρίζει στους αμαρτωλούς οτι ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ Ν' ΑΝΟΙΞΟΥΝ την καρδιά στον Χριστό, να τον εμπιστευτούν και από Αυτόν και ΜΟΝΟ να ΕΞΑΡΤΗΘΟΥΝ (όπως οι Απόστολοι), αυτοί χάρη στις μεσιτείες και πρεσβείες των Αγίων παρα την άρνηση της καρδιας τους στον Χριστό να δοθούν, στον Παράδεισο θα μπουν !!!!

Πολύτιμη ψυχή, εαν το κάλεσμα του Χριστού που σε καλεί την Πόρτα της καρδίας σου να του ανοίξεις (Αποκάλυψη 3:20) και Σωτήρα σου να τον δεχτείς (Ιωάννης 1;12-13) το αψηφήσεις μακριά του για πάντα θα χαθείς, γιατι Φιλε ο Θεος κοιτάζει την ΚΑΡΔΙΑ σου και Οχι το νηπιοβαπτισμα σου.
Γιατί ο Θεός θα κοιτάξει αν ΑΣΠΑΣΤΗΚΕΣ τον Γιο του τον Αγαπητο και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου τον δέχτηκες, η αν δεν καταδέχτηκες από Αυτόν να εξαρτηθείς πιστεύοντας οτι παρα την αδιαφορία σου βάση της μεσιτείας άλλων στην βασίλεια του θα μπεις !

Φίλε μου, αν τον Ιησού Χριστό ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ και ΣΩΤΗΡΑ σου τον ΔΕΧΤΕΙΣ στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ θα ΜΠΕΙΣ, γιατί η Υπόσχεσης του Θεού ειναι οτι ΟΣΟΙ ΔΕΧΤΗΚΑΝ τον Χριστο, σ΄ αυτούς ο Θεός έδωσε την εξουσία,-το ανεκτίμητο προνόμιο- να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ, να ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΧΙ απο πρωτοβουλία η Ενέργεια ανθρώπινη αλλά απο τον ΘΕΟ.(Ιωάννης 1:12-13) και ΟΧΙ αυτοί που ΔΕΝ καταδέχτηκαν τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα τους να τον ΔΕΧΤΟΥΝ !!!!

"Χριστέ μου ΜΟΝΟ εσύ Σώζεις, και Η ΣΩΤΗΡΙΑ ειναι το δικό σου ΔΩΡΟ. Μετανοώ που τόσα χρόνια το κάλεσμα σου το αγνοούσα, και τώρα ΑΝΟΙΓΩ την καρδιά μου και σε καλωσορίζω ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μου. Ελα Κύριε μου και μείνε μαι μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου, δικιά σου." Eιναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα την απαντήσει και με το αγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει και την Αιώνια Ζωή μαζί του θα σου ΧΑΡΙΣΕΙ !!!

No comments:

Post a Comment