Popular Posts

Thursday 1 August 2013

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ.(Εβραίους 4:15)

Η ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΡΕΠΤΙΚΗ,
ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΤΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΖΕΙ !
ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΛΠΙΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΡΑΖΩΝΕΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΖΕΙ
Η ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΤΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΔΩΡΟ
Σ' ΟΠΟΙΟΝ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΟΘΕΙ
ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΔΕΧΤΕΙ.

Φίλοι μου ότι και αν αντιμετωπίζεται Υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ στη Ζωή, Και η πηγή της Ελπίδας είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ. Και όποιος τον Χρίστο ασπαστεί στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Θεού θα μπει και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή (Ιωάννης 10:9) και ποτε δεν θα χαθεί.(Ιωάννης 10:28)

Η ΕΛΠΙΔΑ μέσα στον αφάνταστο πόνο, καημό και αναποδιές της Ζωής είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ που αν και υπήρχε σε μορφή Θεού δεν θεώρησε την ισότητα του με τον Θεό σαν κατι που θα μπορούσε να απαχθεί, αλλά ΚΑΙΝΩΣΕ τον εαυτο του και πηρε (για χαρη μας) την μορφή δούλου...υποτασσομενος ως το σημείο να δεχτεί να ΠΕΘΆΝΕΙ και μάλιστα στον Σταυρό.( Φιλιππησιους 2:6-8), ώστε εμείς χάρη στην δίκη του Θυσία να ζήσουμε, στην Ευλογία του να μπούμε, όλοι όσοι Σωτήρα και Κύριο μας τον δεχτούμε !(Ιωάννης 1:12-13,3:16) επειδή ο Χριστός είναι αυτός που φορτώθηκε στον Σταυρό τις δίκες μας αμαρτίες, ώστε να απαλαχτουμε ριζικά από αυτές και να ζήσουμε για την δικαιοσύνη ( Α.Πέτρου 2:24)

Η Ελπίδα της Ζωής πηγάζει απο τον επουράνιο Πατέρας μας, που ΠΟΝΕΣΕ, για τον Θάνατο του Γιου του του μονάκριβου,και που όμως τον παρέδωσε για χάρη μας, ωστε μακριά του μετά θάνατο να μην βρεθούμε, αλλά τον ΧΡΙΣΤΟ να ΑΣΠΑΣΤΟΥΜΕ και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να μπούμε.(Ιωάννης 3:16) "Eυλογητος ο Θεός και Πατέρας του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο όποιος χάρη στο μεγάλο του έλεος μας αναγεννησε ( βεβαιώνει ο Απόστολος Πέτρος τα γνήσια Πίστα παΐδια του Κυρίου, εκείνους που τον Χριστό Σωτήρα και Κύριο τους έχουν δεχτεί) δίδοντας μέσω της Αναστάσεως του Χριστού απο τους νεκρούς την ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΛΠΙΔΑ, για μια ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΑΦΘΑΡΤΗ και ΑΜΟΛΥΝΤΗ και ΑΜΑΡΑΝΤΗ....φυλαγμένη στους ουρανούς" (A.Πέτρου 1:3-6)

Φίλε μου και αδελφέ μου.
Ότι ανάποδο, αναπάντεχο, και σκληρό χτύπημα έχεις λάβει στη Ζωή, ο Χριστός Θέλει και ΜΠΟΡΕΙ τον Πόνο σου να τον ΑΠΑΛΥΝΕΙ, την καρδιά σου να την γιατρέψει και σε καλεί να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ, απο Αυτόν να εξαρτηθείς (Ματθαίος 11:2 και εκείνος στον πόνο σου, στο άγχος σου, στην Αγωνία σου θα σε συναντήσει και με την ΧΑΡΗ του και Αγάπη του την καρδιά σου θα την αγγίξει, θα σε στηρίξει, και μια ήμερα στους Ουρανούς μαζί του θα σε υποδεχτεί (Εφεσιους 2:6,Ιωαννης 14:3)

"Kυριε Ιησού Χριστέ, Έλα στη Ζωή μου και Αναγέννησε με. Πάρε μου τους πόνους μου μακριά, και γιατρευσε την πονεμένη μου Καρδία. Σ'έχω ανάγκη Χριστέ μου. Σου δίνομαι, σου Παραδίνομαι." Eιναι η προσευχή που ο Χρίστος θα απαντήσει σ'όποιον και όποια την βοήθεια του Ζητήσει και μ'ΕΛΠΊΔΑ για την Ζωή θα τον ΓΕΜΙΣΕΙ. Αμήν !!!

No comments:

Post a Comment