Popular Posts

Saturday 3 August 2013

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ Ν’ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ

Φίλοι μου, πολλές και διάφορες είναι οι αντιβιβλικες αντιλήψεις για την σωτήρια. Μερικοί λένε οτι βαριά και δύσκολη η καλογερική, άλλοι λένε πολλές οι γλυκες του κόσμου, και άλλοι προσεύχονται στους Αγίους και στους συγγενείς τους που απεβίωσαν, και άλλες πάλι υπόσχονται τάματα και δώρα στους Αγίους και Αγιες, σαν να ήταν δυσκολόβρετη η Σωτηρία, και απρόσιτος ο Σπλαχνικός Χριστός.

Φίλοι δεν είναι δυσκολόβρετη η Σωτηρία, ουτε έπαψε ο ΧΡΙΣΤΟΣ ασταμάτητα να καλεί κάθε αμαρτωλό σ'Αυτόν ν'ΑΠΟΤΑΝΘΕΙ ώστε απο τις αμαρτίες του να ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙ και στην ΑΝΑΠΑΥΣΗ του να μπει. «Ελάτε σε μένα όλοι εσείς που ειστε Ψυχικά κατάκοποι και βαριοφορτωμενοι μ'έγνοιες και ΕΓΩ θα σας ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ»(Ματθαίος 11:28)

Φίλοι, ο Χριστός δεν θεώρησε απαράβατη την ισότητα του με τον Θεό, αλλά οικειοθελώς άφησε την επουράνια του δόξα, ΚΕΝΩΣΕ τον εαυτό του και πήρε τη μορφή δούλου, για να εξασφαλίσει μέσω του μαρτυρικού θανάτου του, την δίκη μας ΣΩΤΗΡΙΑ.(Φιλιππησιους2:6-8)
Για Χάρη μας εκείνος που ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ αμαρτία , έγινε ΑΜΑΡΤΙΑ με σκοπό να γίνουμε εμείς (που του Δοθηκαμε και Σωτήρα μας τον δεχτήκαμε) ο καρπός της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ του Θεού ΧΑΡΗ σ' ΑΥΤΟΝ.(Β. Κορινθιους 5:21) και XAΡΗ ΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΓΗ - τα τραύματα και τον μαρτυρικό Θάνατο- ΓΙΑΤΡΕΥΤΗΚΑΤΕ ΕΜΕΙΣ >> (Α.ΠΕΤΡΟΥ 2:25) Βεβαιώνει ο απόστολος Πέτρος τα γνήσια πίστα παιδιά του Κυρίου και ΟΧΙ τους κατ'ονομασία χριστιανούς !

Φίλοι μου, Ο Χριστός ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΡΝΗΘΗΚΕ το κάλεσμα βοήθειας, σωτήριας ν'απαντήσει,αλλά τα μάτια του ΠΕΡΙΤΡΕΧΟΥΝ ασταμάτητα ολη τη γη, για να δείξει την παντοδυναμία του (Χάρη και Έλεος του σ'όλους όσους τον επικαλεστούν και την δική του βοήθεια ζητήσουν) σ'εκείνους που Ειλικρινά τον Ζητούν. (Η Παράφρασις μου του Β.Χρονικών 2:9) γιατί βεβαιώνει όλους μας ο λόγος του Κυρίου οτι « ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ <την βοηθεια > ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΙ» (Ρωμαίους 10:13)

 Φίλε μου, όποιος και να είσαι, όποιες αμαρτίες και αν έχεις κάνει ο ΧΡΙΣΤΟΣ δεν θ'αρνηθεί, να σου απαλύνει τον πόνο σου, να σου γιατρέψει τις καρδιακές σου αγιάτρευτες πληγές, και να σε συγχωρέσει από όλες σου τις αμαρτίες και τη ΣΩΤΗΡΙΑ του να σου ΔΩΣΕΙ, αρκεί να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ και Σωτήρα σου να τον δεχτείς !!!

" ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΑ ΚΑΙ ΣΩΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ. ΕΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΕΥΣΕ Της ΠΛΗΓΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ" Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και μόνο σου ΠΟΤΕ πια δεν θα σ' αφήσει, αλλά με την παρουσία του Αγίου του Πνεύματος θα σε γεμίσει, και για πάντα μαζί σου θα ΖΗΣΕΙ !!! Αμην !!!

No comments:

Post a Comment