Popular Posts

Friday 16 August 2013

Το Άγιο Πνεύμα ΖΗΤΑ τον Χριστό να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ !(Αποκαλυψη 3:20)

Το Άγιο Πνεύμα μέσα από την Αποκάλυψη μιλάει  στην καρδιά του κάθε κουρασμένου και βαριά φορτωμένου αμαρτωλού που επιθυμεί στην Παράδεισο να μπει και του λέγει στον Χριστό ν' ανοίξει την καρδιά του και ΔΩΡΕΑ θα πάρει το *νερο* της Αιώνιας Ζωής, στην Αιώνια Ζωή θα μπει !
<<"EΛΑ" και όποιος ακούει ας πει "EΛΑ".  Ας απαντήσει στην πρόσκληση του Αγίου Πνεύματος. <<Και όποιος διψάει ας ΕΡΘΕΙ. κι όποιος  ΘΕΛΕΙ ας πάρει το *νερο* της Ζωής ΔΩΡΕΑ>>(Αποκάλυψη 22:17)
Και Δωρεά λαμβάνει το Δώρο της Αιωνίου Ζωής κάθε αμαρτωλός που τον Χριστο ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ , του ΑΝΟΙΞΕΙ την καρδιά του και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ.
<<Να ! Στέκομαι τώρα στη Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ ! Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ τη φωνή μου, και μου ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, θα μπω μέσα ΕΓΩ , και θα δειπνήσουμε μαζί.>>(Αποκάλυψη 3:20). Ο δείπνος συμβολίζει την Ευλογία της Προσωπικής στενής Κοινωνίας που θα λάβει ο Αμαρτωλός που ΚΑΡΔΙΑ του θα την ανοίξει στον Χριστό και Σωτήρα του τον ΔΕΧΤΕΙ !

"Κύριε Ιησού Χριστέ, ΕΛΑ στην καρδιά μου" Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει και με την παρουσία του θα Ευλογήσει  τον μετανιωμένο αμαρτωλό και αμαρτωλή που την καρδιά του  του ανοίξει και του Δοθεί..

 ''Θα καθίσω στο παράθυρο της συγχώρεσης και θα συγχωρήσω κάθε αμαρτωλό που έρχεται σε μένα και ζητάει τη συγχώρεση μου,και με λάβει ως Κύριο του και Σωτήρα.'' Λέει ο Κύριος.

No comments:

Post a Comment