Popular Posts

Friday 30 December 2016

ΑΝ ΜΕ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΤΕ, ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ ΜΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΥΡΙΟΣ (Ιερεμίας 29:13)

Τα μάτια του Κυρίου περιτρέχουν όλη τη γη, για να δείξει την παντοδυναμία του σ' εκείνους που η ΚΑΡΔΙΑ τους τους είναι ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ απέναντί του.(B.Χρονικό 16:9) 
Φίλοι μου, η ΣΩΤΗΡΙΑ του ΘΕΟΥ ειναι το δώρο του σ' εκείνους που που τον Γιο του τον μονογενή ΑΓΑΠΟΥΝ τον ΤΙΜΟΥΝ (Ιωάννης 5:22-23) υπακούσουν και ακολουθούν ( Ιωάννης 10;9,10:27-28,14:6,23) και οχι στους φαινομενικά χριστιανούς που παρόλο που εκκλησιάζονται και του ανάβουν το κερί, αρνούνται να του ανοίξουν την καρδία τους και ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν.
Ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός είπε "N' αγωνίζεστε να μπείτε απο την στενή πύλη" και η στενή πύλη ειναι η ατομική εξάρτησης του αμαρτωλού απο τον Χριστο :«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ» (Ιωαννης 10:9)
Ο Χριστος καλει καθενα που επιθυμεί να σωθεί καρδιακά να τον εμπιστευτει «Να, Στεκομαι τώρα μπροστά στην Πόρτα της καρδιάς σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ακούσεις τη Φωνή μου και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα, Θα ΜΠΩ μεσα ΕΓΩ και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
Φιλε μου ο Κύριος ειπε :<< Όπου είναι ο θησαυρός σου -αυτό που πάνω απο κάθε αλλά εκτιμάς και λατρεύεις- εκεί θα είναι και η ΚΑΡΔΙΑ σου>>(Ματθαίος 6:21)
 Αν η καρδιά σου είναι με τον Χριστό τότε είσαι μακάριος γιατι στην Ευλογία του Πατρός θα μπεις και απο το Αγιο Πνεύμα του μέσα σου θα κατοικεί (Ιωάννης 14;6,Αποκάλυψη 5:9) αν όμως τον Χριστό μονο με το στόμα σου τον ομολογείς , αλλά αρνείσαι σωτήρα σου να τον δεχτείς εισαι υποκριτής και για την ακαταδεξία της καρδιάς σου μακριά του μετά θάνατο θα αποκλεισθείς !!
Κύριε συγχώρεσε με τον αμαρτωλό, Ελα στην ΖΩΗ μου και ΖΗΣΕ μαζι μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου, και σε όλα πάντοτε Ας γίνει το θέλημα σου ΧΡΙΣΤΕ μου και οχι το δικό μου.” Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα την απαντήσει, συγχώρεση απο ολες τις αμαρτίες σου θα σου χαρίσει και με το Άγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει ! Αμην.

No comments:

Post a Comment