Popular Posts

Monday 5 December 2016

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΔΙΑΝΟΙΑ ??

Μόνο τα πιστά παιδιά του Κυρίου εχουν την ΕΙΡΗΝΗ του Θεου που ξεπερνάει καθε ανθρωπινή διάνοια (Α.Φιλιππησιους 4:7) που δεν βασίζεται στην κατάσταση που βλέπουν και  δικαιολογημένα αυξάνει την ανησυχία, αλλα στην ΠΙΣΤΗ τους, στην ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ τους στον Σωτήρα τους τον Χριστό που μέσα από τον λόγο του τους βεβαιώνει  οτι <<ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ>>(Εβραίους 13:5) και δεν παρασύρονται απο τα κύματα της ανησυχίας γιατι γνωρίζουν οτι ο Σωτήρας τους Χριστός που εχει  την δύναμη μέσα απο κάθε φουρτούνα και αβεβαιότητα της ζωης να τους οδηγήσει  στο απάνεμο λιμάνι του. 

Τα πιστά παιδιά του Κυρίου έχουν το ΜΠΟΝΟΥΣ- το υπέροχο ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ του που έλαβαν οταν τον καρδιακά πίστεψαν στον Χριστό (Ρωμαίους 3;23)- δηλαδή έχουν το ΜΠΟΝΟΥΣ της ΣΙΓΟΥΡΙΑΣ που χαρίζει ο Κύριος οτι ΜΕΣΑ απο ολα θα ΒΓΑΙΝΟΥΝ -χάρη στην δίκη του βοήθεια και συμμέτοχη- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο ΝΙΚΗΤΕΣ !! ( Ρωμαίους 8;37),  ακόμα και εγώ - που από γεννοφάσκια μου ήμουν ΥΠΕΡ ΑΝΥΣΥΧΟΣ και ζούσα πάντα με την έμμονη ιδέα της αποτυχίας -  ζω τώρα και χρόνια με την βεβαιότητα ότι αυτα που στην οικογενειακή μου ζωή φαίνονται αβέβαια και αβάσιμο θα ήταν να αισιοδοξώ, χάρη στο Θάρρος και την ΠΙΣΤΗ που μου εχει εμπνεύσει ο Κύριος  ΠΙΣΤΕΥΩ οτι το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ < την Γιατρεία της μεγάλης μου κόρης της Χριστίνας από επι τριάντα χρόνια βασανίζεται απο την Σχιζοφρένεια,  την επαγγελματική και οικονομική αποκατάσταση της μεσαίας μου κόρης της Ναταλίας μου που από ανάγκη τα τελευταία επτά χρόνια μετά εγγόνια ζει μαζί μας, και την απόκτηση θάρρους και βεβαιότητας στην Ζώη της μικρής μου κόρης της Αλεξάνδρας>  ΣΥΝΤΟΜΑ θα το ΔΩ  !!!
Φίλε μου μόνο αν ανοίξεις την καρδιά σου στον Χριστό, και  ΣΩΤΉΡΑ σου τον δεχτείς τοτε στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα μπεις και τότε και εσύ θα έχεις την ΕΙΡΗΝΗ που ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ κάθε ανθρώπινη διάνοια, γιατί εμπειρικά το πνεύμα σου θα γνωρίζει οτι ο δημιουργός του σύμπαντος, ο Πανταχού παρόν ΘΕΟΣ ΚΥΡΙΟΣ Ημών Ιησούς Χριστός είναι στο Πλευρό σου και ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα σε πάψει να σε φροντίζει, ούτε θα σε εγκαταλείψει(Εβραίους 13;5) Αμήν, σήμερα Σωτήρα σου να τον δεχτείς και με την βεβαιότητα και ΣΙΓΟΥΡΙΑ που μόνο εκείνος ΧΑΡΙΖΕΙ  να αρχίσεις και εσύ να ΖΕΙΣ !! 

No comments:

Post a Comment