Popular Posts

Monday 12 December 2016

ΑΠΟΨΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΔΕΧΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΣ

Αν μπορεί ο καθένας που τον Χριστό αγαπά Σωτήρα του να τον δεχτεί, στην ΕΥΛΟΓΊΑ του Θεού θα μπει, γιατι μέσα απο το Ευαγγέλιο μας ο Θεός μας λέει << ΑΓΑΠΩ εκείνους που μ' αγαπάνε, και όλοι με βρίσκουν, όσοι με αναζητούν !>> (Παροιμίες 8;17) και ο Κύριος μας μέσα απο την μεγάλη του ΑΓΑΠΗ δεν θεώρησε την ΙΣΟΤΗΤΑ του με τον Θεο σαν εμπόδιο- σαν κατι που θα μπορούσε να απαχθεί απο Αυτόν- αλλα ΚΕΝΩΣΕ τον εαυτό του και ΠΗΡΕ μορφή δούλου,..... και ΤΑΠΕΙΝΩΘΗΚΕ ΑΥΤΟΒΟΥΛΑ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΕΝΟΣ ως το σημει ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ακόμα και ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ , και μάλιστα στον ΣΤΑΥΡΟ>>( Φιλιππησιους 2;6-9) για ΧΑΡΗ μας ωστε όποιος ανάξιος αμαρτωλός όπως εγω τον εμπιστευτεί και Σωτήρα του τον δεχτεί ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ αλλά να έχει Αιώνια Ζωή !!!  Γιατί δεν ήρθε ο Χριστός για να ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ τον κόσμο αλλα για να ΣΩΘΕΙ ο Κόσμος μέσω αυτού !!( Ιωάννης 1;12-13,3:16-17)
"Είμαστε προοδευτικοί" νομίζουν μερικοί που αντί τον Χριστό σωτήρα τους να τον δεχτούν του ανάβουν ένα κερί.
"Δε θα είμαι εδώ να απαντήσω το κάλεσμα σου όταν για άλλη μια φορά απορρίπτεις την προσφορά σωτηρίας μου" (Εβραίους 3;15) λέει ο Κύριος.
" Μέσα από καρδιακή σχέση με μένα θα κατακτήσεις την ΣΩΤΗΡΙΑ" λέει ο Κύριος. (Αποκάλυψης 3:20)
Φίλε μου δεν υπάρχει απρόσωπη θρησκευτική κληρονομική  Σωτηρία. Ούτε υπάρχει πρόσωπο διαφορετικό -από τον Χριστό- δοσμένο κάτω απο τον ουρανό μεταξύ των ανθρώπων, ΜΕΣΩ του οποίου ΜΠΟΡΟΥΜΕ να ΣΩΘΟΥΜΕ !!>> (Πράξεις 4;12)
Στον Χριστό με μετάνοια στην καρδιά μου έτρεξα το 1988 Σωτηρία για να βρω, και στον Χριστό υψώνω τις προσευχές μου το Έλεος του στην Ζωή της κόρης μου Χριστίνας Φελλας να δω !!
Φίλε μου το Ευαγγέλιο μας βεβαιώνει και μας λέει οτι ο καθένας που τον Χριστό επικαλεστεί θα ΣΩΘΕΙ ( Ρωμαίους 10;13)  και οτι  ο καθένας που πιστεύει, δηλαδή ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ αυτόν, ΔΕΝ θα ντροπιαστεί !! >> (Ρωμαίους 9 ;11) δεν θα μείνει στα κρύα του λουτρού,  αλλά την ΧΑΡΗ του θα βρει.
Την χάρη του δέχτηκα το 1988, και το Έλεος του για την κόρη μου την Χριστίνα φελλα δε έπαψα να ζητώ απο τον  ΕΛΕΗΜΟΝΑ ΣΩΤΗΡΑ μου Ιησού Χριστό μου που με ενθαρρύνει το Έλεος του για την κόρη μου να συνεχίσω να του το Ζητώ !

Χριστέ για παντα θα σ'αγαπώ και ΠΑΝΤΟΤΕ το ένδοξο όνομά σου θα ΔΟΞΟΛΟΓΩ !! Αμην!

No comments:

Post a Comment