Popular Posts

Monday 26 December 2016

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Η Αγάπη του Χριστού
Είναι καταπληκτική
Πότε δεν με αφήνει
Ούτε μια Ζωής στιγμή.
Πάντα μαζί μου είναι
Να με καθοδηγεί
Προστασία να μου δίνει
Και ανάπαυση πολύ.
Και όταν τον πικραίνω
Που συμβαίνει αρκετά
Συγχώρεση μου δίνει
Και ΑΙΩΝΙΑ ΧΑΡΑ.
Γιατί στην καρδιά μου ξέρω
Πόσο πολύ μ' ΑΓΑΠΑ
Πως πότε ΔΕΝ θα μ'αφήσει
Άλλα θα με χρησιμοποιήσει
Το όνομα του να δοξάσω
Να Υμνήσω να Τιμήσω
Και όταν τα μάτια μου
Για τελευταία φορά κλείσω
Μαζί του θα βρεθώ
Μ' Αυτόν που ΑΓΑΠΩ.
Στέλιος
2012
Το χαριζω σε ολους τους φίλους και φίλες γιατι δεν εκφράζει απλώς την πεποίθηση που εχει βάλει ο Κυριος στην δική μου καρδια, αλλα την βεβαιότητα της Αιώνιας ζεστής κοινωνίας που θα βάλει στην καρδια καθε προβληματισμενου και βαριά φορτωμένου αμαρτωλού που του ανοίξει την καρδια του και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτει.
Φιλε μου η ευλογημένη ζωή αρχινά οταν τον Χριστο προσωπικο Σωτηρα σου τον δεχτεις.
Αυτη την ζωή με τον Χριστο στο πλάι σου Κυριο Θεο και σύντροφο σου που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ( Εβραιους 13;5) σου ευχομαι με ολη μου την καρδια.

No comments:

Post a Comment