Popular Posts

Saturday 17 December 2016

ΑΝ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΖΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΡΕΞΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ (ιωαννης 10:9)

"Ποτέ δεν θα γυρίσω πίσω σε σένα έως ότου προσωπικό σωτήρα σου με δεχτείς" λέει ο Κύριος σ 'αυτούς που με πείσμα προβάλουν επιχειρήματα ώστε ΣΩΤΗΡΑ τους να μην τον δεχτούν. "Σταμάτα να περηφανεύεσαι και να νομίζεις οτι η Εκκλησία σου θα σε σώσει. Αν προσωπικό Σωτήρα σου δεν με δεχτείς μακριά μου για πάντα θα αποκλεισθείς" λέει ο Κύριος σ' αυτόν που επι χρόνια αρνείται σωτήρα του να τον δεχτεί. Μετανοώ Κύριε που εσένα και την προσφορά Σωτηρίας σου έως χθες αψηφούσα και με μετάνοια σου ζητώ απο όλες τις αμαρτίες μου να με συγχωρέσεις και να έρθεις να ζήσεις μαζι μου ολες τις ημέρες της ζωής μου, είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ο Χριστός θα την απαντήσει και την Αιώνια Ζώη μαζι του θα σου χαρίσει ! Αμην. Όταν οι αναποδιές χτυπούν εκείνους που ο Κυριος αγαπά, ο Κύριος επεμβαίνει ! "Κανένας που αρνείται σε μένα να ριζώσει στην ευλογία μου δεν θα μπει, λέει ο Κύριος : <<Εγώ είμαι το κλήμα, εσείς οι κληματόβεργες. Εκείνος που ΜΕΝΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ κι εγώ μαζί του, αυτός δίνει άφθονο καρπό, γιατί χωρίς εμένα δεν μπορείτε να κάνετε τίποτε. Αν κάποιος δεν ΜΕΝΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ μου, θα τον πετάξουν έξω σαν την κληματόβεργα, και θα ξεραθεί. Τις βέργες αυτές τις μαζεύουν, τις ρίχνουν στη φωτιά, και καίγονται.>> (Ιωάννης 15:5-6)

Τα καλά νέα πάντως είναι οτι αν μετανοήσεις και με πίστη Σωτήρα σου τον δεχτείς, στην Ευλογία του Πατρός και του Γιου και εσύ θα μπεις! 

No comments:

Post a Comment