Popular Posts

Tuesday 13 December 2016

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΘΑ ΜΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

Και σε ρωτώ  φίλε μου ξέρεις που μετά θάνατο θα καταλήξεις, γιατί πάρα πολλοί ειναι οι δρόμοι της ζωής,αλλα μονο ενας ο ΔΡΟΜΟΣ που ΟΔΗΓΕΙ στον Πατέρα και αυτός ο Δρόμος ειναι ο Ιησούς Χριστός << Εγώ ειναι ο Δρόμος και η Αληθεια και η Ζωη, Κανένας δεν έρχεται, δεν ΦΤΑΝΕΙ στον Πατέρα ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ >>(Ιωάννης 14:6) και ολοι οι άλλοι που φαίνονται σωστοί και ομως στον θάνατο οδηγούν ( Παροιμίες 14;12) 

Φίλε μου μόνο ο Χριστός ειναι η ΚΥΒΩΤΟΣ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ  που στον Παράδεισο  οδηγεί κάθε αμαρτωλό που με μετάνοια και πίστη προσφύγει σε αυτόν (Ιωαννης 10:9) αλλος δρόμος, αλλη Πόρτα εκτος του Χριστού δεν υπάρχει << ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ>>(ιΩΑΝΝΗς 10;9) απελευθερώσου απο κάθε γνώμη που εχεις καταλήξει και δεν συμφωνεί με τα λόγια του Χριστού, και το Ευαγγέλιο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ. 
Στον παράδεισο φίλε ποτε δεν ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ, ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ να ΜΠΕΙΣ ΕΚΤΟΣ και ΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΩΤΗΡΑ μου/σου ΔΕΧΤΩ/τεις !! Δεν υπάρχουν ημίμετρα, δεν υπάρχουν παράθυρα και άλλες πόρτες, οπως υπάρχουν κάτω στην γη, που πάντα με κάποιο Λάδωμα, γίνεται το ρουσφέτι. 
Ο Κύριος θυσιάστηκε για σένα ωστε χωρίς κανένα μεσάζοντα είσαι ευπρόσδεκτος στον ΘΕΟ μέσω του Χριστού ( Εβραιους 4;14-16) και κανενός άλλου<<Ενας ειναι ο Θεος και ΕΝΑΣ ο ΜΕΣΙΤΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ στον ΘΕΟ και τους ανθρώπους, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ που ΠΡΟΣΦΕΡΕ τον ΕΑΥΤΟ του ως ΛΥΤΡΟ για ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΟΛΩΝ μας( Α.Τιμόθεου 2:5-6) 
Στον Χριστό που πρόσφερε το εαυτό του ΛΥΤΡΟ έτρεξαν οι αμαρτωλοί και τους καθάρισε απο τις αμαρτίες, και τους Αγίασε, τους έκανε Άγιους, ξεχωριστούς για Αυτόν, και αγιάζει και σήμερα καθε κουρασμένο και βαριά φορτωμένο αμαρτίες ταλαίπωρο όπως εγώ που με ΜΕΤΑΝΟΙΑ και ΠΙΣΤΗ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σε Αυτόν και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ !!( Ιωάννης 1;12-13,10:9) 
Αν υπάρχει ήμερα ευνοϊκή στον παράδεισο να μπεις, ποτε δεν θα υπάρξει ευνοϊκότερη ήμερα απο σήμερα  για να ανοίξεις την καρδία σου και τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς, και στην ΚΙΒΩΤΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του και εσύ να μπεις. ΑΜΗΝ! 

¨ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ¨ είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που τον εαυτό του ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΧΤΕΙ.

No comments:

Post a Comment