Popular Posts

Thursday 15 December 2016

"KYΡΙΕ ΒΟΗΘΑ ΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΙΣΤΙΑ ΜΟΥ" Είναι η Προσευχη που ο Κυριος θα απαντησει !

Χθες είπαμε οτι αν ποτε σου νομίζεις οτι στον παράδεισο θα μπεις χωρίς απο τον Χριστό να εξαρτηθείς απατάσαι, και οτι ποτε κανείς δεν μπήκε στον Παράδεισο χωρίς απο τον Χριστό να εξαρτηθεί.
Αυτό που πάνω από όλα πρέπει να γνωρίζεις είναι οτι ο Θεος εκτιμά την ειλικρίνεια, εκτιμά την διαφάνεια και την τόλμη μας να ομολογούμε σε αυτόν τις αδυναμίες μας, να του λέμε ειλικρινά αυτο που αδυνατούμε να κάνουμε, αυτό που αδυνατούμε να πιστέψουμε, και εκείνος θα μας βοηθήσει όπως βοήθησε τον Πατέρα του δαιμονισμένου παιδιού που ομολόγησε την αδυναμία του «Πιστεύω Κύριε ΒΟΗΘΑ ΜΕ στην ΑΠΙΣΤΙΑ μου» ( Μάρκος 9:23-24) και έλαβε την χάρη του Χριστού, την Ελευθερία του γιου του ! 
Φίλε μου, και αν εσύ μέχρι σήμερα αδυνατείς  τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς μη προσποιείσαι  οτι μπορείς αλλά όπως ο Πατέρας του δαιμονισμένου Παιδιού ομολόγησε και εσυ την αδυναμία σου στον Χριστό και αυτός θα σε βοηθήσει να την ξεπεράσεις, και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να μπεις, και όταν κλίσεις τα μάτια σου για τελευταία φορά με τον ΣΩΤΗΡΑ και Κυριο σου τον Χριστό στον Παράδεισο και εσύ να βρεθείς. Αμην!!
 « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέγει η γραφή , ποτάμια ζωντανού νερού θα Ξεχυθούν απο εκείνον που Πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωάννης 7;37)
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ.ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ. (Ιωάννης 10;9)

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου  μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον μετανιωμένο αμαρτωλό.

No comments:

Post a Comment