Popular Posts

Sunday 4 December 2016

ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ?

ΖΗΤΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ απο τον ΘΕΟ !!
Γιατι κάνεις ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ στον Χριστο παρα μονο αν τον ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕΙ ο Πατέρας που τον απέστειλε !!( Ιωάννης 6;44) αλλα αν απο τον επουράνιο Πάτερα το ζητήσεις την προσευχη σου θα την απαντησει και στον Γιο  του τον αγαπητό θα σε ελκυσει ωστε να μην αποκλειστείς, αλλα προσφευγοντας στον Χριστο να σωθείς!

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ,ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιωαν.10;9)ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Η αγάπη του Χριστού,
δεν είναι ελαττωματική
ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ για πάντα
κάθε αιχμάλωτο παιδί 
που σε Αυτόν με θάρρος τρέξει
βοήθεια για να βρει!!!


Το Πνεύμα του Κυρίου με κατέχει,
γιατί ο Κύριος με έχρισε και μ’ έστειλε
ν’ αναγγείλω το χαρμόσυνο μήνυμα στους φτωχού
να θεραπεύσω τους συντριμμένους ψυχικά.

Στους αιχμαλώτους να κηρύξω απελευθέρωση
και στους τυφλούς ότι θα βρουν το φως τους,
να φέρω λευτεριά στους τσακισμένους,
να αναγγείλω του καιρού τον ερχομό που ο Κύριος θα φέρει τη σωτηρία στο λαό του.(Ιησους Χριστος ΘΕΟΥ  ΙΟΣ ΣΩΤΗΡ) Λουκάς 4;18-19

«Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σε εμένα θα ΣΩΘΕΙ!»(Ιωάννης 10:9) IHΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
«
Αν διψάει κάποιος, Σ'ΕΜΕΝΑ να ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ. Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΝΕΡΟΥ ΘΑ ΞΕΧΥΘΟΥΝ μέσα απο εκείνον που ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ'έμενα»(ιωαν 7:37,4;13-14)

No comments:

Post a Comment