Popular Posts

Thursday 22 December 2016

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΥΛΟΓΗΘΕΙ !

Γεμάτη είναι η καρδιά με ΣΩΤΗΡΙΑ και ΧΑΡΑ εκείνου που τον Χριστό Σωτήρα του εχει δεχτεί !!! 

Ποτέ σου μην απελπιστείς 
όταν από την ζωή κτυπηθείς, 
Τρέξε στον Χριστό να πιεις 
ψυχικά να δροσιστεις !! 
Θαυματουργική χάρη θα βρεις 
όταν από τον Χριστό εξαρτηθείς !!! 

«
Όποιος πίνει απ' αυτό το νερό θα διψάσει πάλι. Οποιος όμως πιει από το νερό που θα του δώσω εγώ ΔΕ ΘΑ ΔΙΨΑΣΕΙ ΠΟΤΕ, αλλά το νερό που θα του δώσω θα γίνει μέσα του μια πηγή που θ' ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ νερό ΖΩΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ !»(Ιωάννης 4;13-14,7;37)  

 Με τα μάτια σου θα δεις την χάρη του Κυρίου όταν από Αυτόν εξαρτηθείς και ΣΩΤΗΡΑ σου τον Δεχτείς !!  
"Η σχιζοφρένεια ειναι  βαριά  
την λογική διαστρέφει, 
αλλά το ΕΛΕΟΣ του Χριστού 
την λογική επιστρέφει!!!
 " 
Φίλε μου όποιο και αν είναι το πλήγμα σου, ακόμα και αν σε οδηγεί πρόωρα στον θάνατο και όλα είναι μαύρα τριγύρω σου, αν βάλεις την ελπίδα σου στον Χριστό δεν θα απογοητευτείς αλλά την ΧΑΡΗ του και το ΕΛΕΟΣ του θα γευτείς. Αμην! 
<<Ο κλέφτης δεν έρχεται, παρά μόνο για να κλέψει, να σφάξει και να εξολοθρέψει‡  ΕΓΩ όμως ήρθα για να ΕΧΟΥΝ τα πρόβατά μου ζωή, και μάλιστα ΖΩΗ ΠΕΡΙΣΣΙΑ>> (Ιωάννης 10:10) Η περίσσια ζωή, δεν είναι η ανεμική ζωή της αβεβαιότητας  και της αμφιβολίας, αλλά η Ζωή του ΘΑΡΡΟΥΣ και της βεβαιότητας οτι ο Σωτήρας μου ο Χριστός είναι μαζί μου και επειδή ΚΡΑΤΑΕΙ τον ΤΙΜΟΝΙ της Ζώης μου την ΧΑΡΗ του θα δω, και εν ζωή θα την ΓΕΥΤΩ ! Αμήν. 
Φίλε μου μετά θάνατο που θα βρεθείς ; 
Αν επιθυμείς στον παράδεισο να μπεις έλα στον Χριστό, άνοιξε τώρα την καρδία σου στον Χριστό και μετά θάνατο μαζί του στον Παράδεισο θα βρεθείς !! 
 << Εγώ είμαι η θύρα‡ όποιος περάσει από μένα θα βρει σωτηρία‡ και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή>>(Ιωάννης;9) «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή‡ κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.>>(Ιωάννης 14:6) 

No comments:

Post a Comment