Popular Posts

Friday 23 December 2016

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ "ΑΝ ΔΙΨΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Σ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙ" ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ?

Όπως το λέει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει σε μένα" (Ιωάννης 7:37-38) και αυτό το είπε γιατί απο Αυτόν και χάρη σ' Αυτόν μέχρι σήμερα βαπτίζεται από το Άγιο Πνεύμα -το Ζωντανό νερό-  όποιος με την καρδία του πιστέψει, δηλαδή τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικό σωτήρα του τον δεχτεί. Η εμπιστοσύνη στον Χριστό δεν είναι μια θεολογική έννοια, ένας θρησκευτικός ορισμός, αλλά μια έμπρακτη ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΠΡΑΞΗ, αυτός που ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ τον Χριστό, με το άνοιγμα της καρδιάς του αποδεικνύει τη Πίστη του (Αποκάλυψη 3;20). Όταν πραγματικά αγαπάς κάποιον/α του ανοίγεις της ανοίγει την ΚΑΡΔΙΑ σου.  

Και στην περίπτωση του Σωτήρα μας Χριστού που θυσιάστηκε για να φορτωθεί πάνω του τις δίκες μας αμαρτίες (Α.Πέτρου 2;24) απαντώντας το κάλεσμα του "ΑΝ ΔΙΨΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Σ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΝΕΙ" τρέχοντας με ορθάνοιχτη καρδιά σ' Αυτόν, προσερχόμενος/η και λέγοντας του  κατι σαν και αυτό: 
"Κύριε Ιησού Χριστέ, συγχώρα με τον αμαρτωλό/η που τόσα χρόνια την χάρη και το έλεος σου αγνοούσα, Μετανοώ και σε παρακαλά έλα στην καρδιά μου και ζήσε μαζί μου ολες τις ήμερες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που ο Κύριος θα απαντήσει και με *ζωντανό* νερό, με το Άγιο Πνεύμα του θα σε ΒΑΠΤΙΣΕΙ, ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ !! 
Ποτέ δεν θα μπορέσεις στον παράδεισο να μπεις αν τον Χριστό υποτιμάς, αρνείσαι προσωπικό Σωτήρα σου να τον δεχτείς.
Έξαλλου γνωρίζεις οτι ΜΟΝΟ εκείνοι που τον Χριστό τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, έλαβαν το προνόμιο να γίνουν παιδιά ΘΕΟΥ (Ιωάννης 1;12) δηλαδή από τον Θεό και ΟΧΙ από ανδρική πρωτοβουλία η ενάργεια ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ !! (Ιωάννης 1;12-13)
Ποτέ δεν θα μπορούσα στον παράδεισο να μπω αν τον Χριστό δεν τον είχα Σωτήρα μου προσωπικό, και  έγινε προσωπικός μου Σωτήρας το 1988 όταν  με μετάνοια και πίστη τον καλωσόρισα στην καρδία μου !!!
Στον Σωτήρα μου τον Χριστό όλη η δόξα που κάθε ανάξιο αμαρτωλό -όπως εγώ-  που με μετάνοια και πίστη σωτήρα του δεχτεί απο τ' Άγιο Πνεύμα του θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ και μετά θάνατο στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ θα μπει. Αμήν!! 

No comments:

Post a Comment