Popular Posts

Tuesday 1 November 2016

"ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ"

Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα την απαντήσει και θα σου δώσει την δύναμη να κάνεις αυτό που μέχρι σήμερα δεν καταφέρεις, και κάνοντας το θέλημα του στην ΕΥΛΟΓΙΑ του θα μπεις και ποτε δεν θα χαθείς, και μαζί του μια μέρα θα βρεθείς. Αμην ! 

Γιατί φίλε μου κανένα επίγειο δώρο, πλούτη η επιτυχία δεν μπορεί να συγκριθεί μα την ευλογία του να γνωρίζεις οτι απο το Άγιο Πνεύμα του Θεού εχεις βαπτιστεί, αναγεννηθεί, σου εχει δώσει ενα καινούργιο παρόν, και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !! (Εβραίους 13:5) και οταν κλείσεις τα μάτια σου για τελευταία φορά μαζι του, με τον ΣΩΤΗΡΑ σου θα βρεθείς ! 
Φίλε μου, 
Η Αγάπη του Χριστού είναι δυναμωτική, 
Δυναμώνει την καρδιά, δίνει θαρρος στην ψυχή, 
Είναι Απελευθερωτική, θαυματουργική  
και  Αιώνια Ζώη 
χαρίζει σε κάθε ταλαίπωρο και βαριά φορτωμένο αμαρτωλό -οπως εγω- που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί !!! (Ιωάννης 1:12-13,3;16,Ματθαίος 11;28,Ιωάννης 4:14,5:24,6:40,7:37,10;9,10:27-28) 

No comments:

Post a Comment