Popular Posts

Tuesday 8 November 2016

ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΝΟΕΙ ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΣΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ

Οταν ο Θεός είπε οτι στην βασιλεία του δεν θα μπει όποιος τον Γιο του τον Χριστό αγνοεί << Αυτός είναι ο γιος μου ο αγαπητός. ΑΥΤΟΝ Ν'ΑΚΟΥΤΕ >>(Λουκάς 9:35,Μάρκος 9;35,Ιωάννης 1;12-13) δεν εννοούσε το αντίθετο. 
Ο Χριστος ξεκάθαρα τονισε και ειπε οτι όποιος ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΑ, δηλαδή τον αγνοεί, ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ τον ΠΑΤΕΡΑ που τον ΕΣΤΕΙΛΕ.Και μάλιστα ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ολο το δικαίωμα ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ στον Γιο για να ΤΙΜΟΥΝ ολοι οπως τον Πατέρα.(Ιωαννης 5:22) ώστε κανείς να μην τον αγνοεί !
Και φίλε μου οταν τα λόγια του Χριστού που είπε :<< Η αλήθεια ειναι και σας το τονίζω πως αν κανείς ΤΗΡΗΣΕΙ το ΛΟΓΟ το ΔΙΚΟ μου, αυτος ΟΧΙ, δε θα γευτεί ποτε του θανατο>>(Ιωαννης 8;49) και ο λογος του ειναι να τρέξεις σε Αυτόν ΑΝΑΠΑΥΣΗ για να βρεις (Ματθαιος11:8) και ΑΙΩΝΙΑ δροσια ΨΥΧΗΣ <<Οποιος πιει το νερο που θα του ΔΩΣΩ ΕΓΩ, αυτος ΟΧΙ, ΔΕ θα ΔΙΨΑΣΕΙ ποτε. Απεναντίας το *νερο* που θα του ΔΩΣΩ, θα γίνει μέσα του μια ΠΗΓΗ που θα ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ ΝΕΡΟ ΖΩΗΣ!>> (Ιωαννης 4;14) και είπε <<ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ "(Ιωάννης 14:6) <<ΑΝ ΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΙς ΕΝΤΟΛΕΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ>>(Ιωάννης 15:10) εσυ τα αγνοείς στον παράδεισο δεν θα μπεις γιατι ΜΟΝΟ μέσω του Χριστό που μας βεβαίωσε και είπε «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή κανείς ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ στον Πατέρα ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.>>(Ιωάννης 14;6)
Φιλε μου μην δινεις την αντίθετη εννoια στα λογια του Χριστου, γιατι τον εαυτό σου θα αποκλίσεις απο την Αιώνια Ζωή και μακρια του για παντα θα αποκλειστείς, αλλα άνοιξε την Πόρτα της καρδιας σου στο καλεσμα του <<ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ>>.(Αποκάλυψη 3:20) και στον Παραδεισο μετά θάνατο με τον ΣΩΤΗΡΑ Κυριο σου θα βρεθείς. Αμην!

No comments:

Post a Comment