Popular Posts

Thursday 3 November 2016

OΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ

Ο Χριστός δεν ειναι παρακατιανός, αλλα ειναι η Πόρτα και η οδός που στο σπίτι του Πατρός στον παράδεισο οδηγεί << ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΒΟΣΚΗ>> (Ιωάννης 10:9)« ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ /ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.»(Ιωάννης 14:6) και αν τον Χριστο και την προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του: << ΝΑ ΤΩΡΑ ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩ, ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΘΑ ΜΠΩ ΜΕΣΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ>>.(Αποκάλυψη 3:20,Ματθαίος 11:28) αγνοείς μακρια του θα χαθεις. Φίλε, οταν πεθαίνει ο άνθρωπος αρχίζει η καινούργια του ζωή, φαντάζεσαι ποσο άσχημα θα ειναι να αρχίσεις την καινούργια σου χωρίς τέλος ζωη στην κόλαση ; Δεν ειναι ομως ποτε αργα τον Χριστο σωτήρα σου να τον δεχτεις, και στην Ευλογια του Πατρός και εσυ να μπεις. Ποτέ δεν θα εισαι ο ιδιος απο την στιγμη που τον Χριστο Σωτήρα σου τον δεχτεις σε βεβαιώνει ο λόγος του Θεού << Αν κανείς ανηκει στον Χριστο ειναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ, Τα παλιά περάσαν, τωρα πια εχουν γινει ΟΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ !!>>(Β. Κορινθιους 5:7) Ποτέ φίλε μου δεν θα γνωρίσεις ποσο αφάνταστα ευλογημένη ειναι η καινούργια με τον Χριστο ζωη, με το Αγιο Πνευμα του μεσα σου σαν ποτάμια να σου δροσίζει την ψυχη, να σε ελέγχει, φωτίζει και να σε καθοδηγει (Ιωάννης 7:38) αν τον Χριστο σωτήρα σου δεν τον δεχτεις. «Όποιος διψάει να ερθει σε μένα και να πιει. Ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει σε μένα !!» (Ιωαννης7:37-38) ειναι η Υπόσχεσης του Χριστου στον καθενα που του ανοίξει την καρδια του και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτει. Απο το Αγιο Πνευμα του θα αναγεννηθεί και το Αγιο Πνευμα σαν ποτάμια ζωντανού νερού θα τρέχει μεσα του. Αμην!!
«Κύριε Ιησού Χριστέ σου ΔΙΝΟΜΑΙ, σου ΠΑΡΔΙΝΟΜΑΙ. ΑΝΟΙΓΩ σήμερα την καρδιά μου και ανεπιφύλακτα ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ μου. Γενηθητω το θέλημα σου στη Ζωή μου» είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!!

No comments:

Post a Comment