Popular Posts

Sunday 20 November 2016

H ΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ Η ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΠΟΚΛΙΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ

Ο Χριστός μερικούς που γιατρεψε από ανίατες ασθένειες τους είπε <<Η ΠΙΣΤΗΣ ΣΟΥ ΣΕ ΕΣΩΣΕ !!>>(Μάρκος 5:18,10:52,Λουκάς 7;50,17:19,18;42) στον αρχισυναγωγο που η κόρη του ειχε πεθάνει και ήταν απαρηγόρητος του είπε <<Μην φοβάσαι. Μόνο Πίστευε>> (Μάρκος 5:35) και εννοούσε μην χάνεις το θάρρος σου αλλά ΕΧΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ σε μένα ! Χωρίς εμπιστοσύνη στον Χριστό που σε καλεί στον ίδιο να προσφύγεις για να σωθείς<< ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ (Ιωάννης 10:9) στον Παράδεισο δεν θα μπεις γιατί ο Χριστός είναι η Πόρτα και με ΠΙΣΤΗ=ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ απο τον ιδιο πρέπει να εξαρτηθούμε για την ΣΩΤΗΡΙΑ της ψυχής μας. Όταν δεν μπορείς τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς, αυτό δηλώνει οτι δεν τον αγαπάς < παρόλο που σταυρώθηκε για να φορτωθεί στον σταυρό τις δίκες σου αμαρτίες.(Α.Πέτρου 2;24>) και δεν τον τιμάς ανοίγοντας διάπλατα με πίστη στην καρδία σου (Αποκάλυψη 3;20) αλλά λόγο της δυσπιστίας σου -της έλλειψης εμπιστοσύνης- σε απόσταση τον κρατάς, και όπως οι πέντε ανόητες παρθένες που δεν είχαν το *λάδι* την επιφοίτηση του Αγίου του Πνεύματος -που έχουν όλα τα γνήσια Πιστά του παιδιά- μακριά του και εσυ θα αποκλειστείς ! Φίλε μου η πιθανότητα σου να ΑΝΑΓΕΝΗΘΕΙΣ εξαρτάται από πόσο επιθυμείς στην Ευλογία του να μπεις, απο το πόσο είσαι διατεθειμένος το Εγώ σου τους και τους αβάσιμους δισταγμούς σου να απαρνηθείς και όπως η Μαρία η Μαγδαληνή και ο ληστής στον σταυρό με ολο σου το είναι να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ! Η πιθανότητα σου να Αναγεννηθείς εξαρτάται απο το αν χωρίς δογματικές παρωπίδες και με ευαίσθητη καρδιά μελετήσεις τον λόγο του -το Ευαγγέλιο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ που εινα η δύναμης του Θεού για τον καθένα που πιστεύει (Ρωμαίους 1;16)- και πιστέψεις στα λόγια του, και με ΠΙΣΤΗ και ΜΕΤΑΝΟΙΑ του ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΚΑΡΔΙΑ σου (Αποκάλυψη 3;20) και προσωπικό σωτήρα σου τον δεχτείς. Χωρίς με ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ από τον Χριστό να ΕΞΑΡΤΗΘΕΙΣ στον παράδεισο δεν μπορείς να μπεις << ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ "(Ιωάννης 14:6) «Εγώ είμαι το φως του κόσμου όποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή>(Ιωάννης 8;12) "Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που ολα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό .

No comments:

Post a Comment